چهارشنبه 8 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بخشنامه جديد دولت: واردات کالاهای لوکس به طور موقت آزاد شد

ايسنا - بنا بر بخش‌نامه جديدی که دولت آن را ابلاغ کرده واردات کالاهای اولويت دهم که ثبت سفارش آن‌ها پيش از اين ممنوع اعلام شده بود با شرايط خاصی آزاد اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در دستورالعمل جديد دولت خطاب به متقاضيانی که کالای آنها دراولويت دهم قرارگرفته ولی قادر به انجام ثبت سفارش نيستند آمده که اين دسته از افراد در صورت داشتن قبض انبار از يکی از گمرک‌های اجرايی می‌توانند اقدام به ثبت‌سفارش کنند. البته به شرطی که تاريخ قبض انبار آنها تا ۲۸ آبان امسال باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعتبار ثبت سفارشات صادر شده تا ۳۰ آذرماه بوده و غيرقابل تمديد است. ضمن اين که متقاضيان نيز حداکثر تا ۲۰ آذرماه برای پذيرش مهلت دارند.

ناگفته نماند که طبق اين دستورالعمل، رعايت ساير مقررات مربوط به واردات کالا از جمله ضوابط فنی، استاندارد، گواهی‌های قانونی و مندرجات يادداشت ذيل فصول کتاب مقررات واردات و صادرات الزامی است.

همچنين با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرايی مفاد اين اطلاعيه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران انجام ثبت‌سفارشات مذکور، صرفا" در استان تهران صورت می‌پذيرد.

هفته گذشته و پس از غربالگری اولويت‌های کالاهای وارداتی اعلام شد که ثبت سفارش کالاهای اولويت دهم به طور کلی ممنوع و واردات آن‌ها تا اطلاع ثانوی غير ممکن است.

اولويت دهم شامل ساير حيوانات زنده، مرغ، خروس، اسب، گوشت پرندگان، کاغذ ديواری، موبايل، خودروی سواری، سيگار برگ، کيف، چمدان و لباس است. البته موبايل و خودروهای سواری دارای موتور با حجم زير ۲۵۰۰ سی.سی از اين فهرست خارج شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016