دوشنبه 13 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام چهار نفر در کرمانشاه

ايسنا ـ سه قاچاقچی مواد مخدر و يک متجاوز به عنف، روز ۱۳ آذر در کرمانشاه به دار مجازات آويخته شدند.

به گزارش ايسنا، حکم اعدام فرد محکوم به تجاوز به عنف، در ملاء عام و در ميدان آزادی کرمانشاه اجرا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه قبل از اجرا اين حکم، گفت: يکی از مهمترين مطالبات مردم و از مهمترين وظايف مسوولان ايجاد امنيت و آرامش در جامعه است و دستگاه قضايی و دستگاه های امنيتی و انتظامی برای ايجاد آرامش در جامعه از هيچ کوششی فروگذار نمی کنند.

وی افزود: تاکيد رييس قوه قضاييه اين است که با جرايمی که امنيت عمومی را مختل می‌کند، برخورد سريع و جدی شود.

ملکی در خصوص جرم اين محکوم گفت: اين فرد از افراد شرور سابقه دار می باشد که چندی پيش خانمی را با تهديد چاقو سوار خودرويش کرده و به منزلی برده و با زور و اجبار به وی تجاوز کرده است.

وی افزود: با توجه به اينکه متهم از اين عمل زشت خود فيلمبرداری نيز کرده، اجبار و اعمال زور کاملا مشهود است.

ملکی گفت: اين فرد مدتی متواری بود که پس از دستگيری و انجام بررسی های لازم، به اتهامات متعدد از جمله آدم ربايی، تجاوز به عنف و توهين به مقدسات به اعدام محکوم شد.

وی ادامه داد: اين حکم با پيگيری دستگاه قضايی استان کرمانشاه در کوتاه‌ترين زمان در مراجع مربوطه تاييد و امروز نيز اجرا شد.

دادستان کرمانشاه هم‌چنين گفت: صبح روز دوشنبه ۱۳ آذر، سه نفر ديگر (دو مرد و يک زن) نيز به جرم خريد و فروش مواد مخدر و پس از تاييد حکم آنها، به دار مجازارت آويخته شدند.

پس از اجرای حکم مرد متجاوز به عنف، مردم حاضر در صحنه با سر دادن شعارهايی نظير «نيروی انتظامی، تشکر، تشکر» و «دستگاه قضايی، تشکر، تشکر» خشنودی خود را از اجرای اين حکم اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016