شنبه 18 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی قيمت خودرو در بازار

خبرگزاری فارس ـ با ادامه روند کاهش جزئی قيمت خودرو در بازار، طی روزهای اخير قيمت برخی محصولات بين ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کاهش يافت.

رکود موجود در بازار خودرو باعث کاهش جزئی قيمت برخی خودروها شد.
تندر ۹۰ مدل E۱ پارس خودرو از جمله خودروهايی است که طی روزهای اخير با کاهش قيمت ۵۰۰ هزار تومانی همراه بوده و در حال حاضر ۲۵ ميليون تومان معامله می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قيمت مگان نيز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به ۵۸ ميليون تومان رسيده است.
قيمت پژو ۲۰۶ تيپ ۲ و پژو ۲۰۶ صندوق‌‌دار مدل V۲۰ نيز با افت ۵۰۰ هزار تومانی همراه شده و در حال حاضر اين خودروها ۲۷ ميليون تومان خريد و فروش می‌شوند.
در مورد پژو پارس نيز می‌توان به کاهش ۳۰۰ هزار تومانی قيمت اين خودرو اشاره کرد که در حال حاضر ۲۵ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان به خريداران عرضه می‌‌شود.
قيمت تندر ۹۰ مدل E۱ ايران خودرو نيز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۲۱ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان رسيده و در مورد تندر ۹۰ مدل E۲ ايران خودرو نيز می‌توان به کاهش قيمت ۲۰۰ هزار تومانی و عرضه اين خودرو به قيمت ۲۳ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار اشاره کرد.
در عين حال قيمت سوزوکی گرند ويتارا نيز با کاهش يک ميليون تومانی به ۹۱ ميليون تومان رسيده است.
در مقابل، قيمت تيانا توليد پارس خودرو با افزايش يک ميليون تومانی به ۱۱۹ ميليون تومان رسيده است.
در مورد خودروهای خارجی نيز می‌توان به کاهش يک ميليون تومانی قيمت مزدا ۳ و عرضه اين خودرو با قيمت ۹۰ ميليون تومان اشاره کرد. قيمت هيوندای I۳۰ نيز با کاهش دو ميليون تومانی به ۸۳ ميليون تومان رسيده است.
در مقابل، هيوندايی جنسيس رشد قيمت ۵ ميليون‌ تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر ۱۷۰ ميليون تومان در بازار معامله می‌شود.
قيمت هر دستگاه پرادو چهار در نيز در حال حاضر در بازار ۲۶۰ ميليون تومان است اين در حالی است که قيمت اين محصول از سوی شرکت ايرتويا به صورت غيرقانونی به ۱۸۷ ميليون و ۹۰۰ هزار تومان افزايش يافته است.
همچنين شرکت ايرتويا قيمت پرادو دو در را بدون مجوز سازمان حمايت به ۱۵۹ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان افزايش داده که در حال حاضر اين خودرو در بازار ۱۶۰ ميليون تومان معامله می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016