یکشنبه 19 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توديع رضا تقی‌پور و معارفه علی نيکزاد در وزارت ارتباطات، تقی‌پور نيامد

خبرگزاری فارس: مراسم توديع رضا تقی‌پور وزير سابق ارتباطات و معارفه وزير راه و شهرسازی به سرپرستی اين وزارت با حضور معاون اول رئيس‌جمهور در غياب تقی‌پور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، مراسم توديع رضا تقی‌پور، وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات و معارفه علی نيکزاد به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش، تقی‌پور نخستين وزير برکنارشده ICT کشور است. اين برکناری ۷ ماه مانده به پايان دولت انجام شده و از امروز به مدت سه ماه علی نيکزاد وزير راه و شهرسازی سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

پس از آن در حالی که رئيس‌جمهور در حال سپری کردن ماه‌های آخر دولت است، بعد از بحبوحه انتخابات بايد وزير ICT جديدی به مجلس معرفی کند.

نيکزاد در خصوص سرپرستی در وزارت ارتباطات می‌گويد: سرباز نظام است و در هر پستی که حکم کند، خدمت می‌کند.

مراسم توديع و معارفه با حضور رحيمی معاون اول رئيس‌جمهور و نيکزاد در حال برگزاری است و تقی‌پور به دليل آنچه که مشکل پزشکی اعلام شده، به مراسم نيامده است.

علاوه بر مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمام اصحاب رسانه حوزه ICT و تنی چند از نمايندگان مجلس، مديران بخش خصوصی نيز مراسم معارفه وزير جديد را از دست ندادند.

امروز فضای سالن شهيد قندی وزارت ارتباطات بسيار امنيتی بود؛ پيش از اين نيز رحيمی به اين سالن آمده بود اما هيچ‌گاه از خبرنگاران کارت ورود به جلسه خواسته نشد و هيچ‌گاه خبرنگاران را مجبور به تحويل کيف‌هايشان و خاموش کردن موبايل نکرده بودند.

سالن شهيد قندی امروز مملو از جمعيت است، جمعيتی که از سخنان رحمانی رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس در خصوص مخالفت با ادغام دو وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به وجد آمده و کف زدند.

اين افراد همچنين به صحبت‌های شريف‌زاده معاون پشتيبانی وزارت ارتباطات در خصوص قدردانی از زحمات رضا تقی‌پور به دقت گوش دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016