سه شنبه 21 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری شبکه گسترده ای از عوامل شبکه های ماهواره ای بيگانه و ضدانقلاب

تعداد زيادی استوديوی زير زمينی مروج ابتذال و مرتبط با ضد انقلاب و دشمنان ملت ايران کشف و ۳۰تن از عوامل اين شبکه ها بازداشت شدند.

يک منبع آگاه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام اين خبر ادامه داد: شبکه گسترده ای از عوامل همراهی کننده با شبکه های ماهواره ای بيگانه، ضدانقلاب، شبکه های مارک دار وابسته به سرويس های جاسوسی دشمنان ملت ايران و متصل به فرقه ضاله بهائيت ايجاد شده بود که با دريافت وجوه کلان، آن هم از مجاری و روش های موسوم به «پولشوئی» و با اغفال تعدادی از افراد ساده لوح، به تامين برنامه برای شبکه های ضدانقلاب، مبتذل و ضداسلامی می پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: اين شبکه گسترده که خطوط قرمز اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی جامعه را زير پا گذاشته بودند، شناسايی و منهدم گرديد.

اين منبع مطلع افزود: با توجه به پيچيدگی اقدامات اين تيم های زيرزمينی که با رعايت حداکثر ملاحظات حفاظتی و به شکل کاملا دستوری-تشکيلاتی عمل می کردند، به ناگزير تيم امنيتی کشور تصميم به ورود به اين پرونده را گرفت و پس از انجام شناسايی دقيق، به سرعت با همکاری دستگاه قضايی، موفق به اقدام همزمان و بازداشت متهمين شد.

يکی از مهمترين شکار هايی که به احتمال زياد عمليات فوق الذکر را تسهيل نمود، بازداشت مدتی پيش مدير يکی از شبکه های ماهواره ای معاند (مستقر در آمريکا) بود که با دام گذاری دقيق و هدفمند، اين فرد به تور ضابطين قوه قضائيه افتاده و احتمالا بخشی از پيش پرده های ماجرای استوديوهای زيرزمينی را افشا کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016