جمعه 5 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری چهار نفر در سيرجان به اتهام "توهين به مسئولان" در فيس بوک


دادستان عمومی و انقلاب سيرجان گفته است که ماموران وزارت اطلاعات در اين شهر چهار نفر را "به دليل فعاليت تبليغی عليه نظام و توهين به مسئولان در فضای مجازی فيسبوک" دستگير کرده و تحقيقات مقدماتی از آنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدی بخشی با اعلام اين خبر تصريح کرد: قبلا در اين راستا دستگيری‌هايی داشته‌ايم که منجر به صدور آرايی شده و برخی از اين متهمان به حبس محکوم شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه اظهار کرد: در مورد متهمان اخير نيز تحقيقات مقدماتی در حال انجام است که در هفته‌های آتی پس از صدور رای، اطلاعات تکميلی منتشر خواهد شد.

دادستان سيرجان افزود: اقداماتی همچون فعاليت تبليغی عليه نظام، توهين به مسئولان و انتشار تصاويری که فاقد حجاب باشند، جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

بخشی اظهار کرد: کسانی که تا کنون مرتکب چنين افعالی می‌شدند، از اين به بعد فعاليت خود را قطع کنند و مواظب باشند که در صورت ادامه فعاليت و شناسايی با آنان برخورد خواهد شد که در اين صورت احکام شديدی در انتظارشان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016