شنبه 25 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: فشار بی‌سابقه برای آزادی مهدی هاشمی!

خبرگزاری فارس مدعی شده که فشار بی سابقه و سنگینی از صبح روز شنبه برای آزادی مهدی هاشمی که به گفته این سایت دست راستی دارای ۱۳ عنوان اتهامی است، آغاز شده است. فارس همچنین مدعی شده که دستگاه قضایی در برابر این فشارها مقاومت می کند.

به نوشته فارس یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری گفته: از صبح امروز فشار بی سابقه و سنگینی از سوی خانواده و اطرافیان مهدی هاشمی برای آزادی و نیمه تمام ماندن تحقیقات از وی آغاز شده است.

این منبع همچنین به فارس گفته: مهدی هاشمی دارای ۱۳ عنوان اتهامی است که این موارد بخشی با تکمیل تحقیقات آماده ارجاع به دادگاه است اما بخشی دیگر نیازمند ادامه تحقیقات از وی می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرگزاری فارس در ادامه نوشته: نگرانی زیادی وجود دارد که فشارهای وارده برای آزادی زودهنگام مهدی هاشمی باعث از بین رفتن برخی اسناد و مدارک مرتبط با پرونده وی شود.

از قول این منبه ناشناس همچنین آمده: قوه قضائیه تاکنون در مقابل فشارهای خانواده و اطرافیان متهم برای آزادی وی مقاومت کرده اما این فشارها همچنان ادامه دارد و به مرحله بی سابقه ای رسیده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016