دوشنبه 27 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه "وارش" مازندران توقيف شد

خبرگزاری هرانا - روزنامه محلی "وارش" استان مازندران با مدير مسئولی ليلا وريجی بصورت موقت توقيف شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روزنامه محلی "وارش" استان مازندران با مدير مسئولی ليلا وريجی، به دنبال درج مطلبی در بخش معرفی مشاهير مازندران و معرفی "عمادرام" ازاعضای "شورای ملی مقاومت" و اشاره به مصاحبه او با آيت الله خمينی، که بنا به نظر دادستانی در آن توهين‌هايی هم به رهبر پيشين جمهوری اسلامی انجام شده و نيز انتشار آگهی اعلام گمشدن يک "سگ" در صفحه اول اين روزنامه محلی، به صورت موقت تعطيل گشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روزنامه محلی پيش از اين به عنوان هفته نامه با گستره توزيع در استانهای مازندران، گيلان و گلستان منتشر می‌شد، و مدتی است با مجوز هيات مطبوعات، درکنار روزنامه "بشيرمازندران" به عنوان دومين روزنامه محلی استان مازندران، با تيراژ روزانه پانزده هزار نسخه منتشر و توزيع می‌گردد.

اين واقعه که در غياب مدير مسئول روزنامه در دفتر روزنامه در روز شنبه هفته جاری به دليل کسالت و مراجعه وی به پزشک در تهران روی داد، کليه شماره‌های روزنامه مربوطه در اولين ساعات روز جمع آوری و از توزيع تعدادی از شماره‌های روزنامه مربوطه جلوگيری گرديد.

بنا به دستور مديرمسئول روزنامه نيز با فرد خاطی و سهل انگار به شدت برخورد خواهد شد.

گفتنی است ديروز در پی احضار دادستان مرکز استان مازندران، ليلا وريجی، مديرمسئول روزنامه وارش، به همراه جمعی از اعضا تحريريه روزنامه وارش در دفتر دادستان مرکز استان حاضر و در اين رابطه توضيح دادند و انتشار اين روزنامه تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016