سه شنبه 28 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس سازمان انرژی اتمی: جمهوری اسلامی ايران غنی سازی ۲۰ درصد را به خاطر خواست ديگران تعليق نخواهد کرد

فريدون عباسی در پاسخ به سوالی در مورد زياده خواهی غربی ها در خصوص تعليق غنی سازی ۲۰ درصد، تصريح کرد: غنی سازی ۲۰ درصد حق ملت ايران برای استفاده در راکتور تهران است و از اين حق با اقتدار دفاع خواهد کرد
رئيس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ايران غنی سازی ۲۰ درصد را به اندازه نيازش و تا هر زمانی که به آن احتياج داشته باشد توليد خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فريدون عباسی در گفت و گو با پايگاه اطلاع رسانی دولت در پاسخ به سوالی در مورد زياده خواهی غربی ها در خصوص تعليق غنی سازی ۲۰ درصد، تصريح کرد: غنی سازی ۲۰ درصد حق ملت ايران برای استفاده در راکتور تهران است و از اين حق با اقتدار دفاع خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: غنی سازی ۲۰ درصد موضوعی نيست که غربی ها موافق آن باشند يا مخالف و يا در قبال آن قصد موضع گيری داشته باشند؛ اين حق مردم ايران است و هرگز به خاطر خواست ديگران از اين حق عقب نشينی نخواهيم کرد و تا زمانی که نياز داشته باشيم، توليد می کنيم.
تغييری در مواضع ۱+۵ ديده نمی شود
رئيس سازمان انرژی اتمی تاکيد کرد: با توجه به بيانيه ای که نمايندگان ۱+۵ در شورای حکام قرائت کردند، ظاهرا تغييری در مواضع قبلی شان نسبت به جمهوری اسلامی ايران ديده نمی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016