پنجشنبه 30 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصراف اعتراضی محمد سيف زاده وکيل زندانی از عمل جراحی

بعلت بدرفتاری مامورين، محمد سيف زاده از عمل جراحی بازماند.

به گزارش خبرنگار کلمه، در پی بی احترامی و بد رفتاری پاسيار شعبه اعزام زندان اوين و دژبان بيمارستان مدرس با محمد سيف زاده و خانواده اش اين زندانی سياسی از ادامه درمان انصراف داده و روز يکشنبه ۲۶ آذرماه ۹۱ به بند ۳۵۰ بازگشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی که دادستان تهران اجازه ملاقات با بستگان و حضور همراه در کنار اين زندانی سياسی بيمار را داده بود ولی مامورين و دژبان بيمارستان مدرس در اقدامی غيرقانونی دستور دادستان تهران را ناديده گرفته و با وی و خانواده اش بدرفتاری کرده و مواردی که مقام قضايی مجوز داده بود را رعايت نکردند که همين امر باعث اعتراض سيف زاده شده بود.

اين فعال حقوق بشر که چندی پيش به دليل بيماری همورئيد تحت عمل جراحی قرار گرفت قرار بود که صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۹۱ بار ديگر عمل جراحی شود که روند درمانی متوقف شده و اقدامات پزشکی بر روی وی ناتمام ماند.

سيدمحمد سيف زاده که از سالهای پس از انقلاب اسلامی وکالت بيش از سيصد پرونده حقوق بشری را به عهده داشته است، در آبان ماه سال هشتاد و نه به اتهام اقدام عليه امنيت ملی از طريق شرکت در تاسيس کانون مدافعان حقوق بشر ايران به نه سال زندان و ده سال محروميت از وکالت محکوم شد که اين حکم در دادگاه تجديد نظر به دو سال کاهش يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016