یکشنبه 3 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه شرق در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشد

خبرگزاری فارس: اعضای هيئت منصفه دادگاه مطبوعات در جلسه امروز خود روزنامه شرق را برای اتهام انتشار کاريکاتور توهين‌آميز ، مجرم ندانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه رسيدگی به کيفرخواست‌های مطروحه عليه متهمان نشريات «شرق» و «همت و موج انديشه» امروز در دادگاه کيفری استان تهران به رياست قاضی مدير خراسانی با حضور اعضای هيئت منصفه دادگاه مطبوعات برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس، مدير مسئول روزنامه شرق در ۲ مورد از اتهامات مجرم شناخته نشد و فقط در مورد اتهام تخلف از مصوبه شورای امنيت مجرم شناخته شد.

اعضای هيئت منصفه دادگاه مطبوعات مدير مسئول روزنامه شرق را در خصوص اتهام نشر مطالب خلاف واقع با اکثريت آرا مجرم نشناختند.

همچنين اعضای هيئت منصفه دادگاه مطبوعات به اتفاق آرا در خصوص اتهام توهين روزنامه شرق به ايثارگران و چاپ کاريکاتور با اکثريت آرا، اين روزنامه را مجرم ندانستند.

اعضای هيئت منصفه دادگاه مطبوعات در خصوص اتهامات مدير مسئول نشريه همت و موج انديشه در خصوص انتشار مطالب خلاف واقع، توهين به مقامات، تبليغ عليه نظام، انتشار نشريه موج انديشه بدون مجوز، درج نکردن مشخصات مدير مسئول و استفاده از افراد مجعول و انتشار نشريه موج انديشه با لوگوی همت با اکثريت آرا مجرم شناختند.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه شرق چندی پيش همزمان با هفته دفاع مقدس کاريکاتوری منتشر کرده که به اعتقاد بسياری ، اهانت به رزمندگان دفاع مقدس تلقی می شد.

بر اين اساس، نمايندگان مجلس، اهالی رسانه، مسئولان دولتی، مراجع قضايی، تشکل‌های سياسی و دانشجويی و جمعی از بسيجيان و رزمندگان به اين کاريکاتور واکنش نشان دادند و خواستار برخورد فوری و قاطع با عوامل انتشار اين کاريکاتور شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016