چهارشنبه 6 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون وزير خارجه: اعطای حق حجاب به زنان روس مطلقاً صحت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون کنسولی مجلس و امور ايرانيان وزارت خارجه کشورمان تشريح کرد: اعطای حق حجاب به زنان روس در نيروگاه بوشهر مطلقاً حقيقت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«حسن قشقاوی» معاون کنسولی مجلس و امور ايرانيان خارج از کشور وزارت خارجه کشورمان در گفت‌وگو با فارس درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اعطای حق حجاب به زنان روس در نيروگاه بوشهر اظهار داشت: بر اساس گزارشات واصله از دفتر نمايندگی وزارت خارجه در بوشهر و مقامات استانداری اين استان، اعطای حق حجاب به زنان روس مطلقاً حقيقت ندارد.

وی با بيان اينکه نه در قرارداد بين روسيه و سازمان انرژی اتمی و نه در توافقات محلی چنين چيزی وجود خارجی ندارد خاطرنشان کرد: زنان روس شاغل در نيروگاه بوشهر در کنار مردان روس در منطقه و شهرکی که برای اسکان آنها در نظر گرفته شده زندگی می‌کنند و در صورت تردد به داخل شهر نيز به طور شايسته به موازين اخلاقی و عرف جامعه متدين بوشهر احترام می‌گذارند.

معاون وزير خارجه افزود: موضوعی به نام حق حجاب نه با روس‌ها و نه با بقيه کارکنان خارجی مشغول به فعاليت در ايران مطلقاً وجود ندارد.

اخيراً اخباری مطرح شد مبنی بر اينکه زنان روس شاغل در نيروگاه بوشهر مبالغی را تحت عنوان حق حجاب دريافت می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016