پنجشنبه 7 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علت قرائت نشدن گزارش ستار بهشتی در مجلس اعلام شد

نايب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس ضمن تشريح علت عدم گزارش فوت ستار بهشتی در جلسه علنی امروز گفت که در اين گزارش ضرب و شتم اين وبلاگ‌نويس تاييد شده ولی علت مرگ ضرب و شتم نبوده است.

منصور حقيقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در توضيح دليل عدم قرائت گزارش فوت ستار بهشتی گفت: کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی بعد از ظهر روز گذشته در جلسه خود اين گزارش را نهايی کرد که برای قرار گرفتن در دستور اين گزارش بايد شب گذشته به هيات رييسه ارائه می‌شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: از آن‌جا که اين گزارش امروز صبح به هيات رييسه ارائه شد و هيات رييسه نيز دستور امروز را تنظيم کرده بود مقرر گرديد که گزارش فوت ستار بهشتی در اولين جلسه قرائت شود.

به گفته حقيقت‌پور، گزارش فوت ستار بهشتی بعد از تعطيلات مجلس در جلسه ۱۷ دی ماه قرائت می‌شود.

نايب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در توضيح موارد مندرج در گزارش فوت ستار بهشتی ضمن تاکيد بر اين‌که اين گزارش عين واقعيت است، گفت: دراين گزارش ضمن بررسی تمامی موارد مشخص شده که تعدادی از ماموران نيروی انتظامی به وظايف قانونی خود عمل نکردند و با تخلف، متهم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

حقيقت‌پور در عين حال توضيح داد که علت مرگ متوفی، ضرب و شتم نبوده است چون ضرب و شتم‌ها خيلی قبل‌تر از فوت ايشان انجام شده است، همچنين پزشکی قانونی سلامتی ايشان را تاييد کرده است.

وی افزود: شوک روحی و روانی و يا ترس منبعث از پيامد دستگيری باعث فوت ستار بهشتی شده است.

نايب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اين‌که در اين گزارش بر لزوم برخورد جدی با متخلفان تاکيد شده است، افزود: البته حساب متخلفان از حساب نيروی زحمت‌کش انتظامی جداست.

حقيقت‌پور همچنين تاکيد کرد که اين گزارش تنها برای قرائت در صحن علنی به هيات رييسه ارجاع می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016