سه شنبه 5 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش کميسيون امنيت ملی مجلس درباره مرگ ستار بهشتی نهايی شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس اعلام کرد که گزارش کميسيون متبوعش درباره فوت ستّار بهشتی وبلاگ‌نويس نهايی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سيدحسين نقوی نماينده مردم ورامين و سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشيه جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) اعضای کميسيون متبوعش به ارائه گزارشی از اين جلسه پرداخت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه امروز کميسيون، مصطفی محمدنجار وزير کشور برای پاسخگويی به سؤالات تعدادی از نمايندگان حضور يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: پرسش اول از طرف يونس اسدی نماينده مشکين‌شهر مطرح شد، سؤال او درباره برخی نابسامانی‌های نيروی انتظامی بود، اسدی گفت که عده‌ای قانون‌شکن امنيت اجتماعی مردم را بر هم می‌زنند و نيروی انتظامی برخورد لازم را نمی‌کند يا برخورد قاطع صورت نمی‌گيرد، وزير کشور در پاسخ با اشاره به اقدامات و حضور نيروی انتظامی در فراهم کردن امنيت اجتماعی به اين سؤال پاسخ داد، پس از توضيحات وزير، نماينده مشکين‌شهر دو هفته فرصت خواست تا در اين زمينه اعلام‌نظر قطعی کند.

سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در ادامه يادآور شد: سؤال بعدی را علی مطهری نماينده تهران در مورد فوت ستار بهشتی که در بازداشت پليس فتا بود، پرسيد؛ وی با اشاره به گزارشات ارائه شده توسط مراجع ذی‌ربط و کوتاهی پليس، علت قصور را مطرح کرد، در اين ارتباط نيز پس از توضيحات نجار، مطهری قانع شد.

نقوی همچنين خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز، سؤال آقايان عبدالکريم حسينی‌زاده و رسول خضری مبنی بر علت امنيتی کردن استان آذربايجان غربی توسط استانداری و فشارهای بی‌رويه به مرزنشينان استان و افزايش نارضايتی از عملکرد استاندار بود، نمايندگان نقده و پيرانشهر، با انتقاد از تعاملات نادرست و عدم تعاملات سازنده استاندار با نمايندگان مردم گفتند که اين نوع اقدامات منجر به فشار بيشتر به مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از پاسخ وزير کشور، عبدالکريم حسين‌زاده دو هفته فرصت خواست تا در صورت بهبود شرايط، اعلام نظر قطعی خواهد کرد، در ضمن سؤال مذکور منطقه‌ای شناخته شد.

سيدحسين نقوی در خاتمه تصريح کرد: در پايان جلسه امروز، گزارش کميسيون در مورد فوت ستار بهشتی وبلاگ‌نويس نهايی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016