یکشنبه 10 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیام تسلیت سازمان ادوار تحکیم وحدت به خانم زهرا رهنورد‎

سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) با صدور اطلاعیه ای درگذشت پدر سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد را به ایشان و جناب آقای مهندس میرحسین موسوی از رهبران دربند جنبش سبز ایران تسلیت گفت.

به گزارش تارنمای "ادوار نیوز" ارگان رسمی سازمان ادوار تحکیم وحدت در این پیام آمده است: «بر این باور استواریم که شما بانوی شجاع و مبارز همجنان که در سه سال اخیر این شرایط سخت و طاقت فرسا را شجاعانه متحمل شده اید و مقاومتی افتخارآمیز دربرابر این همه ظلم و بی عدالتی از خود بروز داده اید بی شک حزن و اندوه فراغ از پدر بزرگوارتان را نیز متحمل خواهید شد و استوارتر از همیشه در کنار جناب مهندس موسوی بزرگوار، خود تکیه گاهی برای آلام ملت رنج دیده ایران خواهید بود.» متن کامل این پیام به شرح زیر است:

یاایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیة

سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان که در فراق دیدار فرزند شجاع و مبارزش جان به جان آفرین تسلیم کرد اندوهی مضاعف را بر دلهایمان نشاند.

بی شک همراهی ستودنی شما و جناب مهندس موسوی بزرگوار در دفاع از حقوق حقه ملت ایران و استقامت و مقاومت شجاعانه تان در ایام حصر غیرقانونی و غیرانسانی در خاطره ملت ایران جاوادانه خواهد بود.

بر این باور استواریم که شما بانوی شجاع و مبارز همچنان که در سه سال اخیر این شرایط سخت و طاقت فرسا را شجاعانه متحمل شده اید و مقاومتی افتخارآمیز در برابر این همه ظلم و بی عدالتی از خود بروز داده اید، بی شک حزن و اندوه فراغ از پدر بزرگوارتان را نیز متحمل خواهید شد و استوارتر از همیشه در کنار جناب مهندس موسوی عزیز، خود تکیه گاهی برای آلام ملت رنج دیده ایران خواهید بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) از طرف کلیه اعضای خود در داخل و خارج از کشور و همچنین دبیرکل، سخنگو و اعضای دربند خود، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت به شما و جناب مهندس میرحسین موسوی و فرزندان گرانقدرتان ازخداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای خانواده مظلوم شما صبر جميل و اجر عظيم آرزو می نمايد.

امیدواریم که به زودی شاهد آزادی تمامی مردان و زنان حق طلب و آزادی خواه این سرزمین از بند بی عدالتی باشیم و به امید روزی که همراه با شما بانوی سبز ایران و همه بی گناهان دربند در ایرانی آزاد، یاد و خاطر این عزیز از دست رفته را پاس بداریم.

و اصبر فان الله لا یضیع اجر المحسنین‬
سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت)‬
نهم دی ماه هزار و سیصد و نود و یک


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016