چهارشنبه 6 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد خاتمی در جمع خانواده ميرحسين موسوی: تداوم حصر نه شايسته کشور است نه به نفع آبروی نظام

کلمه ـ سيدمحمد خاتمی با حضور در منزل يکی از فرزندان ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد با دختران و اعضای خانواده ی اين همراهان در حبس جنبش سبز ديدار کرد.

به گزارش کلمه، سيدمحمد خاتمی، رييس جمهور سابق کشورمان همزمان با شب يلدا با اعضای خانواده ی نخست وزير ۸ سال دفاع مقدس ديدار و جويای وضعيت ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبيرکل مجمع روحانيون مبارز ضمن ابراز تاسف از فشارهای مضاعفی که بر خانواده آقای موسوی وارد می شود ابراز اميدواری کرد که هر چه زودتر با آزادی زهرا رهنورد، ميرحسين موسوی و مهدی کروبی و ساير زندانيان سياسی التهاب فضای سياسی کشور کم شود.

سيدمحمدخاتمی همچنين در اين ديدار با ابراز نگرانی درباره وضعيت سلامت ميرحسين موسوی و رهنورد تاکيد کرد: تداوم حصر ميرحسين و رهنورد و کروبی نه شايسته‌ی کشور و آبروی انقلاب است و نه به نفع نظام.

دختران موسوی و رهنورد نيز در اين ديدار ضمن خوشامد گويی و نيز ابلاغ سلام و دوستی پدر و مادر خود به آقای خاتمی شرحی از اتفاقات ناگوار روی داده و مسائلی که در ماه های اخير با آن روبرو بوده‌اند ارائه کردند.

دختران ميرحسين در اين ديدار با بيان برخی مضايق و محدوديت ها از تهديد مدام به قطع کليه ارتباطات گفتند؛ تهديدی که هم اکنون اجرا شده است.

آن ها همچنين پس از عمل آنژيوگرافی پدرشان تحت فشار ماموران امنيتی برای ارائه خبر وضعيت سلامتی ايشان مطابق با مضمون مورد نظر زندانبان ها بوده اند.

فرزندان دو همراه جنبش سبز در اين ديدار شرحی نيز از چگونگی ورود ماموران به خانه در ابتدای بازداشت پدر و مادرشان ارائه کردند و از حوادث و دشواری هايی گفتند که از ابتدای زندان بر ايشان و پدر و مادرشان گذشته است.

اعضای خانواده ی موسوی همچنين بخشی از سخنان گفته شده توسط ميرحسين در جلسات محدود ملاقات خانگی درباره شرايط کلی سياسی و اقتصادی کشور را به آقای خاتمی شرح دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016