دوشنبه 11 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسد به آشپز خود بی اعتماد است و اتاق خواب خود را هر شب تغییر می دهد

العربیه - منابع امنیتی غربی و خاورمیانه ای فاش کردند که بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دلیل بیم از ترور، حلقه اطرافیان خود را تنها به افراد خانواده اش و تعدادی از مشاوران منحصر کرده است.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور سوریه هم اکنون در کنج عزلت بسر می برد و تنها با مشاورانی که به آنها اعتماد کامل دارد ملاقات می کند.

این در حالی است که حلقه محاصره دمشق توسط مخالفان در حال تنگ تر شدن است و نیروهای رژیم در دیگر مناطق ، متحمل شکست های سنگینی شده اند.

این منابع تاکید کردند که اسد به دليل بیم از ترور ، آشپزان قصر را زیر نظر دقیق قرار داده است و هر شب اتاق خواب خود را تغییر می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با این حال اسد دو ماه پیش گفته است که وی سوریه را ترک نخواهد کرد و تا آخر در آن باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر مشاوران اسد برای یافتن راه حلی جهت برون رفت از بحران با همکاری کشورهای حامی رژیم سوریه ، به تکاپو افتاده اند.

روسیه و ایران در چند ماه اخیر بارها طرح هایی برای حل بحران سوریه پیشنهاد داده اند اما هر بار با مخالفت ائتلاف سوریه روبرو شده است.

آخرین بار وزارت خارجه روسیه رئیس ائتلاف ملی سوریه را برای گفت و گو درباره بحران این کشور به مسکو دعوت کرد اما این دعوت با مخالفت این ائتلاف روبرو شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016