چهارشنبه 13 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پشتيبانی جمعی از فعالان چپ از فراخوان سه سازمان

ما جمعی از فعالان چپ از فراخوان برای مشارکت در روند شکل دهی تشکل بزرگ چپکه در ۱۵ ابان ماه سالجاری به امضای سه سازمان چپ ايران اتحاد فدائيان خلق، فدائيان خلق اکثريت و شورای موقت سوسياليست های چپ انتشار يافته پشتيبانی کرده و امادگی خود را برای شرکت در روتد مباحث نظری سياسی و تشکيلاتی اعلام ميکنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در شرايط بحرانی ايران که در ان نياز به يک تشکل نيرومند چپ بيش از هر زمان ديگری احساس می شود، اپوزيسيون چپ همچنان در وضعيت پراکنده و متفرق بسرميبرد. شکی نيست که در صورت تداوم اين وضع چپ ايران قادر به ايفای کمترين نقشی در اينده سياسی کشور نخواهد بود.

به ديده ما اما پراکندگی و ضعف موجود سرنوشت محتوم چپ ايران نيست. ما ميتوانيم با احساس مسئوليت و تکيه بر دانش و تجربه و بسيج نيرو هايمان در داخل و خارج از کشور بر اين نقظه ضعف اساسی و دير پا فائق آئيم.

باشد که انتشار فراخوان سه سازمان نقطه اغاز روندی گردد که در پی ان يک تشکل بزرگ چپ پا به عرصه وجود نهاده و بتواند نقش شايسته ای در اپوزيسيون ايران و در صحنه سياسی کشور ايفا نمايد.

ما امضا کنندگان بسهم خود از هيچ تلاشی در اين راه فرو گذار نخواهيم کرد.
دسامبر۲۰۱۲

ايرج نيری
رسول آذرنوش
مجيد سيادت
بهروز جهانزاد
فريد اشکان
رضا درخشان
عزت دولت ابادی
ويدا فرهودی
ناصر قاضی زاده
احمد هاشمی
علی ستاری
منوچهر گلشن
انور ميرستاری
شکوفه محسنی
فرامرز دادور
منوچهر کمالی


koneshgaranchap@hotmail.fr


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016