پنجشنبه 14 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمايه‌گذاری چين در پروژه راه‌آهن شيراز ـ بوشهر ـ عسلويه‌

خبرگزاری فارس: وزير نفت گفت: در دولت تصميم گرفته شده تا برای اجرای پروژه راه‌آهن شيراز ـ بوشهر ـ عسلويه از سرمايه‌گذاری کشور چين استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رستم قاسمی پيش از ظهر امروز در پايان سفر به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کشور چين توافقاتی در مورد پروژه‌های فاينانس در کل کشور داريم که اخيرا تعداد زيادی از اين پروژه‌ها اجرايی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: پروژه راه آهن شيراز ـ بوشهر ـ عسلويه نيز از طرف وزارت راه برای استفاده از فاينانس چين اقدام شده تا از منابع سرمايه‌گذاری چين اين پروژه هم عملياتی شود.

وزير نفت در مورد جمع‌بندی سفر به استان بوشهر گفت: بيشتر سفرهای ما به استان بوشهر ‌به دليل وجود تاسيسات عظيم نفت و گاز ‌است تا در بازديد از پروژه‌ها مسائل و مشکلات را بررسی کنيم.

قاسمی گفت: پروژه ان.جی. ال خارک برای ما خيلی مهم است که با پايان يافتن آن پروژه‌های پايين دستی را در استان خواهيم داشت.

وی اضافه کرد: از کارخانه صدرای بوشهر هم بازديد داشتيم و اين کارخانه وظيفه ساخت بسياری از تاسيسات پارس جنوبی را بر عهده دارد.

وزير نفت با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و پيگيری‌های مجدانه استاندار بوشهر برای تسريع در اجرای پروژه‌های استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در نشستی با مسئولان استان بوشهر تعهدات وزارت نفت در سفرهای استانی و سفر رهبری به عسلويه بررسی و تصميمات لازم برای اجرای پروژه‌ها گرفته شد.

قاسمی اظهار داشت: وظيفه خود می‌دانيم تعهداتی که بر عهده وزارت نفت گذاشته شده را اجرايی کنيم و تعداد زيادی از مصوبات سفرهای استانی در استان بوشهر شروع شده و برخی پروژه‌ها نيز که مشکلاتی داشته‌اند مورد بررسی است.

وی اضافه کرد: برخی از اين پروژه‌ها تا پايان دولت دهم به اتمام می‌رسد و تعدادی نيز چون زمان‌بندی آن طولانی است زمان‌بر است اما وزارت نفت برای اتمام آن پروژه‌ها پشتيبانی لازم را انجام خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016