پنجشنبه 14 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت جسمی هوگو چاوز

يورونيوز ـ هوگو چاوز سه هفته پیش، برای انجام چهارمین عمل جراحی و درمان بیماری سرطان خود به هاوانا، پایتخت کوبا سفر کرد و از آن زمان تاکنون تصویر تازه ای از او منتشر نشده است. در این مدت، اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت سلامت چاوز منتشر شده است.

در حالی که پیش‌تر شایعاتی مبنی بر بازگشت وی به ونزئولا، پیش از ۱۰ ژانویه، برای حضور در مراسم سوگند ریاست جمهوری مطرح شده بود، سه شنبه شب، نیکلاس مادورو، معاون رئیس جمهوری ونزوئلا در مصاحبه‌ای با تلویزیون ملی کوبا وضعیت جسمی چاوز را «شکننده» توصیف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خورخه آرئازا، وزیر علوم و فناوری، نیز روز پنجشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که چاوز «در نبرد سختی برای زندگی بسر می‌برد.»

اِوو مورالس، رئیس جمهوری بولیوی که از دوستان و متحدان چاوز محسوب می‌شود با اشاره به اینکه با خانواده او تماس گرفته است، وضعیت جسمی چاوز را «نگران کننده» توصیف کرد.

عدم شفافیت در مورد وضعیت جسمی چاوز موجب شده است تا احزاب مخالف خواستار اطلاع رسانی بیشتر دولت درباره جزئیات بیماری سرطان و وضعیت کنونی رئیس جمهوری شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016