شنبه 23 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه رهبر: برخی «آزاد نبودن انتخابات» را با قصد تخلف القا می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: برخی افراد در داخل کشور، «آزاد نبودن» را در حالی القا می‌کنند که قطعا هیچ ارتباطی با دشمنان در خارج از کشور ندارند اما به عمد، تخلف‌هایی را در این زمینه مرتکب می‌شوند.

فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه القای آزاد نبودن انتخابات کمک به دشمن است، اظهار داشت: با توجه به گذشت 34 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران و برگزاری انتخابات متعدد معمولا با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، همواره مسائلی مبنی بر آزاد نبودن انتخابات در ایران از طریق تریبون‌های بیگانه، افراد غافل و یا دست نشانده بیگانگان مطرح می‌شود.

وی با اشاره به جوسازی دشمنان مبنی بر تشکیل کمیته صیانت از آراء مردم برای انتخابات ایران افزود: طبیعتا این گونه جوسازی‌ها صرفا برای ایجاد یک فضای ناامن و دلسرد کردن مردم است و به عنوان بداخلاقی‌های انتخاباتی به شمار می‌رود.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به نگاه ژرف و دقیق مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: گوشزدهای مقام معظم رهبری باید مانند همیشه فصل الخطاب آحاد جامعه قرار گیرد.

رهبر ادامه داد: برخی افراد در داخل کشور، القاء آزاد نبودن انتخابات را در حالی مطرح می‌کنند که قطعا هیچ ارتباطی با دشمنان خارج از کشور ندارند اما به قصد، تخلف‌هایی را در این زمینه مرتکب و سبب شاد شدن دشمن می‌شوند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مسئله القاء آزاد نبودن انتخابات همان چیزی است که استکبار جهانی طی 34 سال دنبال کرده و برخی با این سخنان خواسته آنان را رقم می‌زنند، بنابراین واجب است که همه گروه‌ها با نقطه نظرات مختلف بر انتخابات حضور یابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه در کشور ما از دل هر دولتی، دولت دیگری روی کار آمده که از لحاظ اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌ها کاملا با دولت قبلی خود متفاوت بوده است، بیان داشت: جالب است که از دل دولت آقای رفسنجانی، دولت‌ آقای خاتمی و از دل دولت آقای خاتمی نیز دولت آقای احمدی‌نژاد روی کار آمده که این مسئله نشان از برگزاری انتخاباتی صد در صد آزاد، در یک فضای بسیار سالم و مردمی دارد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس اضافه کرد: آن چیز که مسلم است رایی بوده که از داخل صندوق‌ها آنهم توسط مردم بیرون آمده و شمارش آن نیز در سلامت کامل صورت گرفته است.

رهبر در پایان یادآور شد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده باید این مراقبت‌ها را داشته باشند تا مبادا از روی غفلت مطالبی را بگویند که از خواسته‌های دشمنان باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016