یکشنبه 24 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاریجانی: مدیریت شهری با کپی‌برداری از قوانین سایر کشورها امکان‌پذیر نیست

تهران - رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مدیریت متمرکز شهری، گفت: ما با کپی‌برداری از قوانین سایر کشورها نمی‌توانیم شهرها را مدیریت کنیم؛ زیرا ما قانون اساسی خودمان را داریم.

به گزارش ایرنا از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی ، ˈعلی لاریجانیˈ امروز یکشنبه در دیدار دبیران شورایاری‌ها مناطق 22 گانه تهران، افزود: شورایاری‌های محله خواستار انتخاب اعضای شورای شهر از بین شورایاری‌ها و همچنین بحث مدیریت متمرکز شهری هستند که می‌توان در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام داد.

لاریجانی افزود: تغییر در ساختار قانون نیازمند زمان است و با توجه به نزدیکی انتخابات، این تغییرات غیرممکن است، چون نیازمند بررسی‌های کارشناسی است و شورای شهر هم بر اساس قانون اساسی محدودیت‌های زیادی در زمینه اجرا دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصریح کرد: شورایاری‌ها می‌توانند از اکنون با تدوین قانون مدون، شرایط را برای ایجاد تغییراتی که در زمینه انتخابات شورایاری‌ها و شورای شهر نیاز دارند، شروع کرده تا در مدت 3 سال یا بیشتر به نتایج مورد نظر دست یابند.

رییس مجلس شورای اسلامی درخصوص مدیریت متمرکز شهری خاطرنشان کرد: تغییر در روش‌های مدیریتی فعلی نیازمند اصلاحات در قانون اساسی کشورمان است.

لاریجانی در ادامه از دبیران شورایاری‌های شهر تهران خواست تا با تدوین این طرح اولیه و با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون شوراها و امور داخلی، قدم‌های اولیه را برای رسیدن به اهداف مورد نظر بردارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016