دوشنبه 2 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال آزادی‌ قريب‌الوقوع سعيد عابدينی

ايسنا ـ «سعيد عابدينی» شهروند آمريکايی ايرانی‌الاصل در دادگاه انقلاب محاکمه شد و به گفته‌ی وکيلش به زودی آزاد خواهد شد.

ناصر سربازی وکيل مدافع عابدينی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری انشجويان ايران (ايسنا) در اين باره اظهار کرد: جلسه‌ی رسيدگی به اتهامات سعيد عابدينی صبح روز دوشنبه ۲ بهمن در شعبه‌ی ۲۶ دادگاه انقلاب به رياست قاضی پيرعباسی به صورت کاملا قانونی برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اتهامات موکلش را تشکيل کليساهای خانگی به قصد برهم زدن امنيت کشور و تبانی جهت ارتکاب جرم عنوان کرد و افزود: در جلسه‌ی دادگاه اتهامات توسط موکل و اينجانب پذيرفته نشد.

سربازی با بيان اين که در اين جلسه پدر سعيد عابدينی نيز حضور داشته است، گفت: دفاعيات لازم توسط اين جانب در دادگاه صورت گرفت.

وی با بيان اين که رسيدگی به اين پرونده در يک جلسه به اتمام رسيد، ياد آور شد: قرار شد در مهلت قانونی رای صادر شود. ولی طبق نظر دادگاه طی چند روز آينده موکلم درپی سپردن وثيقه، آزاد خواهد شد و مشکلی برای خروج از کشور و ملاقات با خانواده‌اش نخواهد داشت.

وکيل سعيد عابدينی با تاکيد بر اينکه موکلش اتهامی به عنوان جاسوسی نداشته است به ايسنا گفت که وثيقه‌ی ۴ ميليارد ريالی موکلش توديع شده است.

به گزارش ايسنا، سعيد عابدينی که اخيرا رسانه‌های خارجی و وزارت خارجه آمريکا درباره سرنوشت وی اظهارنظر کرده بودند، در اوايل مهر سال جاری در منزل پدری‌اش بازداشت شده است. او قبل از سال ۱۳۸۵ کليسای خانگی داشته و در اين راستا فعاليت می‌کرده است و پس از آن به خارج رفته که پس از بازگشت بازداشت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016