یکشنبه 8 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت میلاد فدایی اصل، دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری ایلنا و سلیمان محمدی، خبرنگار سرویس حوادث روزنامه بهار

میلاد فدایی اصل، دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری ایلنا شب گذشته بازداشت شد.

به گزارش رسیده به کلمه، میلاد فدایی اصل حدود ساعت ۸ شب و بلافاصله پس از خروج از محل کارش توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به نقطه نا‌معلومی منتقل شده است.

میلاد فدایی اصل روز ۱۱ آذر ماه سال ۸۸ نیز در منزلش بازداشت و از سوی شعبه‌ ۲۸ دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود. وی در خرداد ماه سال ۸۹ از زندان آزاد شده بود.

لازم به ذکر است که صبا شعردوست همسر وی نیز طی‌ دو ماه اخیر چند بار به دفتر پیگیری احضار شده است. میلاد فدایی اصل پیشتر در روز ۱۱ آذرماه ۱۳۸۸ در منزل شخصی‌اش بازداشت و از سوی‌ شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به یکسال حبس تعزیری محکوم و پس از تحمل کیفر آزاد شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین حال سلیمان محمدی، خبرنگار سرویس حوادث روزنامه بهار هم شنبه شب هفتم بهمن‌ماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

سلیمان محمدی نیز پیش از روزنامه بهار با روزنامه‌های شرق، اعتماد، بهار، فرهیختگان، همشهری، دنیای اقتصاد امارات و فرهنگ آشتی همکاری داشته است.

این بازداشت ها در حالی صورت گرفته که بر اساس گزارش ها فشار از طریق بازداشت و احضارهای دوباره، طی چند روز اخیر بر روزنامه نگاران ایران افزایش یافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016