یکشنبه 10 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شش تن از زندانیان سلفی اعدام شدند

خبرگزاری هرانا - شش زندانی سنی موسوم به "سلفی" که گفته می شود در ترور یک روحانی اهل سنت نقش داشتند، روز پنج شنبه اعدام شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شش تن از زندانیان سلفی محکوم به اعدام که در آبان ماه سال جاری به زندان قزل حصار انتقال یافته بودند سحرگاه روز پنج شنبه هفتم دی ماه ۹۱ اعدام شدند.

یک منبع آگاه و نزدیک به خانواده اعدام شدگان گفت: "قرار است تشییع این افراد توسط مقامات امنیتی برگزار شود و تنها به یک نفر از اعضای خانواده اجازه حضور در مراسم تشییع جنازه داده شده است."

بهرام احمدی، اصغر رحیمی، بهنام رحیمی، محمد ظاهر بهمنی، کیوان زند کریمی، هوشیار محمدی از سوی مقامات قضایی متهم به عضویت در گروه سلفی بودند روز پنج شنبه اعدام شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است، چهار تن دیگر از متهمان این پرونده نیز به نامهای حامد احمدی، کمال مولایی، جهانگیر دهقانی و جمشید دهقانی به سلول انفرادی منتقل شده و در اعتصاب غذا بسر می برند.

لازم به توضیح است تمامی این افراد در تیرماه سال ۹۰ از سوی شعبه‌ ۲۸ دادگاه انقلاب شهر تهران به ریاست قاضی مقیسه به اتهام عضویت در گروهای سلفی و مشارکت در ترور به اعدام محکوم شده‌اند. این افراد فاقد وکیل تعیینی بوده و حکم آن‌ها در دیوان عالی کشور نیز تائید شده و در ماه‌های گذشته پرونده ایشان جهت اجرای حکم به دایره اجرای احکام زندان رجایی شهر کرج ابلاغ شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016