سه شنبه 10 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرخصی يک روزه نسرين ستوده برای شرکت در مراسم ترحيم

کلمه ـ نسرين ستوده، وکيل دادگستری محبوس در بند زنان زندان اوين ساعاتی پيش برای شرکت در مراسم چهلم مادرش به مرخصی آمد.

به گزارش کلمه، همسر اين زندانی سياسی در صفحه فيس بوک خود با اعلام اين خبر نوشت: نسرين به مدت يک روز جهت شرکت در مراسم چهلمين روز درگذشت مادرش ساعاتی پيش به مرخصی آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نسرين ستوده دو هفته ی پيش پس از دو سال و چهار ماه با وثيقه ۳۰۰ ميليون تومان به مرخصی آمده بود. قبل از آمدن او به مرخصی با تاکيد به او گفته بودند که اين مرخصی طولانی و به نوعی دائمی خواهد بود. اما هفته ی گذشته با احضاريه ای ساعت ۲۳ دوشنبه شب در حالی به زندان اوين بازگردانده شد که دو فرزندش گريه ميکردند و حاضر نبودند از مادرشان جدا شوند.

نسرين ستوده از ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ در بازداشت است و در دادگاه به جرم “اقدام عليه امنيت ملی، تبانی و تبليغ عليه نظام و عضويت در کانون مدافعان حقوق بشر” به تحمل شش سال حبس تعزيری، ۲۰ سال محروميت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعيت خروج از کشور و به جرم تظاهر به بی حجابی به ۵۰ هزار تومان جريمه نقدی محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016