چهارشنبه 11 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه کانون نويسندگان ايران (در تبعيد) در رابطه با دستگيری چند روزنامه نگار

در روزهای اخير عده ای از روزنامه نگاران توسط مامورين امنيتی جمهوری اسلامی ايران دستگير شده اند و قبل از اين نيز تعدادی از مسئولان و فعالان پايگاه های اينترنتی فرهنگی، سياسی و اجتماعی و هم چنين دو عضو هيئت دبيران کانون نويسندگان ايران خانم منيژه نجم عراقی و فريبرز رئيس دانا را به بهانه های مختلف بازداشت کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از آن جا که کانون نويسندگان ايران در تبعيد، بر اساس روح منشور خود دفاع از آزادی بيان و قلم و انديشه را وظيفه اصلی خود می داند اين اقدام جمهوری اسلامی را شديدا محکوم می کند و خواستار آزادی بی قيد و شرط روزنامه نگاران بازداشت شده و زندانيان سياسی و توقف سانسور و سرکوب و اعدام است.
کانون نويسندگان ايران در تبعيد، از نويسندگان، روزنامه نگاران و ديگر مدافعان آزادی انديشه و بيان و حقوق انسانی در جهان، می خواهد اقدامات تبه کارانه حکومت اسلامی عليه نويسندگان، روزنامه نگاران؛ هنرمندان و مردم جامعه ما را محکوم کنند و خواهان آزادی فوری زندانيان سياسی، اجتماعی و فرهنگی در ايران شوند.

کانون نويسندگان ايران (در تبعيد)
يازدهم بهمن ۱۳۹۱ - سی ام ژانويه ۲۰۱۳
آدرس سايت کانون: www.iwae.eu


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016