چهارشنبه 11 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: روزنامه‌نگاران به بزرگترين شبکه‌های رسانه‌ای وصل بودند

وزارت اطلاعات ايران در بيانيه‌ای در رابطه با بازداشت روزنامه‌نگاران اعلام کرد که در روزهای آينده امکان دستگيری گروه ديگری از روزنامه‌نگاران می‌رود. اين وزارتخانه گفت اعتراض‌های جهانی عليه بازداشت روزنامه‌نگاران در روند کار وزارت اطلاعات تأثيری ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


• امکان بازداشت تعدادی از مرتبطين با شبکه‌های بيگانه و آزادی برخی بازداشت شدگان اخير

ايسنا ـ وزارت اطلاعات درخصوص شناسايی و دستگيری عوامل يک شبکه رسانه‌ای وابسته به استکبار اطلاعيه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

در آستانه دهه مبارک فجر و با عرض تبريک به مناسبت فرا رسيدن سی‌وچهارمين سالگرد پيروزی انقلاب عظيم اسلامی، به استحضار ملت شريف و سرافراز ايران می‌رساند که اين وزارتخانه در چارچوب وظايف و مسووليت‌های قانونی خويش در مبارزه با هرگونه نفوذ و دخالت بيگانگان و بدخواهان ملت آزاده ايران اسلامی، موفق به کشف يکی از بزرگترين شبکه‌های رسانه‌ای متصل به اردوگاه رسانه‌ای استکبار گرديد.

اين شبکه که توسط سازمان عمليات روانی دولت انگليس (موسوم به بی‌بی‌سی) با بهره‌برداری از تجارب مقطع فتنه ۸۸ احداث و با همکاری چند دولت غربی اداره می‌شد، به دليل چند لايه بودن، گستردگی بهره برداری از ابزار و روش‌های خاص ارتباطی در ارسال اخبار و دريافت خطوط کاری از عوامل بيگانه، ماه‌ها تحت نظر و تعقيب سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت تا سرانجام با تکميل چرخه شناسايی عوامل داخلی، عوامل مستقر در خارج از کشور، گردآوری اطلاعات و فراهم نمودن مستندات قضايی لازم، مورد اقدام قانونی قرار گرفت.

در اين راستا مواردی را متذکر می‌گردد:

۱- به دليل حساسيت ويژه پرونده و ملاحظات متعدد اطلاعاتی، امنيتی و قضايی، اطلاعات گرد آمده از ارتباط افراد بازداشت شده با شبکه عمليات روانی دولت انگليس، کاملا مستند و مستحکم بوده و حتی فارغ از اقارير متهمان، گويای نوع و ماهيت سازماندهی رسانه‌ای بيگانگان می‌باشد.

۲- به دليل تعدد عناصر مرتبط با اين شبکه (در داخل و خارج از کشور) و با توجه به تفاوت‌های موجود در نوع و سطح تماس عناصر مورد نظر با شبکه موصوف و اطلاعات ارائه شده و احتمالا عدم آگاهی تعدادی از مرتبطين نسبت به منشاء خارجی شبکه، لذا ضمن استمرار تحقيقات در روزهای آينده، ممکن است تعدادی ديگر از مرتبطين شبکه احضار يا بازداشت و عده‌ای از بازداشت شدگان قبلی، مرخص شوند. بنابراين اطمينان می‌دهد که اين روند تا تحقيق از آخرين فرد وابسته به اين شبکه استمرار خواهد يافت و جنجال‌های رسانه‌ای ماشين جنگ روانی استکبار، سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری وابسته به آن اردوگاه و بيانيه‌های انبوه سازمان‌های متعدد جعلی و خلق الساعه، کمترين تاثيری بر اراده سربازان گمنام امام زمان (عج) و روند اقدامات جاری نخواهد گذاشت.

در پايان، ضمن تشکر صميمانه از همکاری بی‌شائبه رسانه‌های مختلف در مراحل تحقيقات و جمع‌آوری‌های اطلاعاتی و با سپاس فراوان از مساعدت و همدلی‌های مرجع محترم قضايی، تاکيد می‌گردد که در اولين زمان مقتضی، اطلاعات مهمی پيرامون ابعاد مختلف اين پرونده منتشر خواهد گرديد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016