پنجشنبه 19 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی: تحريم ها عامل پيشرفت و توسعه کشور شده است

رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحريم ها عامل پيشرفت و توسعه کشور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه لرستان ، علاالدين بروجردی درمراسم افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، افزود: علی رغم همه کيد ، مکر و مشکلات روز به روز اين نظام در همه عرصه‌ها قدرتمند تر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهارکرد: کسی باور نداشت که دراين محاصره اقتصادی و علمی جزء چند کشور جهان باشيم که ماهواره بسازيم و به فضا پرتاب کنيم.

رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی تصريح کرد: همه قدرت‌های بزرگ دنيا يک طرف و ايران اسلامی طرف مقابل بوده که با ايستادگی در مقابل همه ترفندها و توطئه‌ها توانستيم به حق مسلم خود دست يابيم.

بروجردی ادامه داد: دشمنان وقتی احساس کردند، تحريم و اعمال فشار بر ايران نمی‌تواند ضربه‌ای وارد کند، اقدام به پذيرفتن حق ۵درصد غنی سازی توسط آمريکاييان و برداشتن تحريم چند بانک ايرانی در روزهای اخير کردند.

وی با بيان اين‌که اين نشانه قدرت و پيشرفت ايران است، خاطرنشان کرد:دانشگاه نقش اول را در پيشرفت کشور داشته و ما اگر بتوانيم سرمايه داخلی و خارجی را جذب و توليد علم کنيم، هيچ گاه تحريم و فشار اقتصادی بر ما غلبه نخواهد کرد.

نماينده مردم بروجرد با اشاره به فاز دوم طرح هدفمندی يارانه‌ها اظهارکرد: علت مخالفت نمايندگان مجلس با اجرای اين طرح افزايش چندين برابر قيمت‌ها بود.

بروجردی اضافه کرد: اين اقدام براساس جلسات متعدد با اقتصاددانان مطرح کشور در اکثر نقاط ايران به دست آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016