شنبه 21 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار هشت نفر به دادستانی در پی انتشار فیلم فاضل لاریجانی؛ سعید مرتضوی مسئولیت ضبط فیلم را بعهده گرفت

با گذشت یک هفته از انتشار فیلم دیدار فاضل لاریجانی با سعید مرتضوی در مجلس، تاکنون هشت نفر از مسوولان حوزه ریاست این سازمان به دادستانی تهران احضار شده اند.

این احضارها پس از آن صورت گرفته است که سعید مرتضوی متهم جنایت کهریزک یک روز در زندان اوین بود و به نوشته اطلاعیه دادستانی بعد از پاره ای توضیحات با قرار مناسب آزاد شد.

سید محمد حسینی از مدیران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ˈفاضل لاریجانیˈ از مرتضوی به عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است؛ اظهارداشت:همه پرسنل حوزه ریاست شاهد و گواه مراجعه و حضور فاضل لاریجانی در سه نوبت به دفتر ریاست سازمان تامین اجتماعی بوده اند و این مراجعه از در ورودی تا سایر مراحل ثبت و ضبط گردیده و قابل انکار نیست.

هر چند فاضل لاریجانی اتهامات وارده را رد کرده است، اما وی افزود: احضارشدگان به دادستانی تهران در اظهارات خود گفته اند که اصرار و پیگیری غیر معمول فاضل لاریجانی برای وصل شدن به آقای بابک زنجانی و پیشنهاد پرداخت ۳۰ میلیارد تومان برای انعقاد تفاهم نامه و انجام معامله با سازمان بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسینی به ایرنا گفت: آقای مرتضوی بعد از درخواست فاضل لاریجانی و تاکید بر انجام این تفاهم نامه،مراجع بازرسی دفتر احمدی نژاد را در جریان کامل اتفاقات رخ داده قرار داده است.

وی اظهار داشت:براساس اظهارات هشت تن از پرسنل احضار شده حوزه ریاست سازمان تأمین اجتماعی مشخص شد که مرتضوی در تمام مراحل پاسخ گویی و ادای توضیح به مقامات قضایی صراحتا اذعان کرده که خودش این جلسه را ثبت و ضبط کرده اند و علت آن را دفاع از خود پیرامون گزارشات و شائبه هایی دانسته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016