سه شنبه 1 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی فلاحيان: نامزد انتخابات رياست جمهوری می‌شوم


خبرگزاری فارس: نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در انتخابات رياست جمهوری نامزد خواهم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بيرجند حجت‌الاسلام والمسلمين علی فلاحيان طی سفری به خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت من در صورتی که آمريکا منويات مقام معظم رهبری را در سياست‌های خود تحقق بخشد رابطه عادی با آمريکا برقرار می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مسئول با تاييد نامزدی‌اش در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری تصريح کرد: با توجه به پيشنهادات مکرر دولتمردان آمريکا در مناسبت‌های مختلف و نياز آمريکا به حمايت ايران برای تثبيت امنيت در کشورهای خاورميانه از جمله افغانستان، عراق، تونس و مصر ما افق روشنی برای روابط بين ايران و آمريکا می‌بينيم.

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر آمريکايی‌ها صادقانه گام بردارند و فرمايشات اخير مقام معظم رهبری را در سياست‌های خود عملی کنند در آينده نزديک پيشنهاد گفت‌و‌گو با آمريکا منجر به روابط عادی بين دو کشور خواهد شد.

فلاحيان خاطرنشان کرد: برای ايجاد دولت پيشرفته اسلامی بر پايه دولت الکترونيک و فراصنعتی مبتنی بر مديريت قوی و با تجربه به عرصه انتخابات گام نهاده‌ام و کابينه‌ای دانش‌محور و امين جدای از هر نوع گرايش سياسی تشکيل می‌دهم.

وی در ارتباط با قانون هدفمندی يارانه‌ها گفت: اگر اين پروسه مبتنی قانون باشد و از حالت استقراض بانکی به حمايت از توليد ملی و توسعه صنايع تبديلی گرايش پيدا کند و از طرفی در بودجه‌گذاری به آن توجه شود نه تنها سبب نقدينگی نخواهد شد بلکه سبب اشتغال قشر تحصيل‌کرده و سازماندهی نيروی انسانی خواهد شد.

وزير اطلاعات دوره سازندگی با بيان اينکه رئيس جمهور آينده بايد اطلاعات سياسی و امنيتی داشته باشد ولی شخصی اطلاعاتی به معنای عام نباشد، تاکيد کرد: اين بينش اطلاعاتی، دولت را دچار احساسات روزمرگی نمی‌کند تا مسائل حاشيه‌ای برای خود و ساير قوا پيش آورد و سبب تنش‌های اجتماعی شود.

فلاحيان، ميرحسين موسوی و مهدی کروبی را به دليل اعتراض بی‌مورد به نتايج انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری که سبب مسائل حاشيه‌ای و امنيتی شد، جزء سران فتنه دانست و افزود: بهتر است آنها را دست قانون سپرد.

وی به نارضايتی و گلايه‌مندی مردم از يکشنبه سياه اشاره کرد و يادآور شد: شايد محبوبيت بعضی از شخصيت‌ها و رجال سياسی قوای مجريه و مقننه پيش مردم کم شده باشد، ولی مردم هنوز اعتمادشان را از آنها سلب نکرده‌اند.

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: اگر توليد داخلی کيفيت لازم را داشته باشند و مردم نيز استقبال کنند نياز چندانی به واردات بی‌رويه کالاهای خارجی نخواهيم داشت و تحريم‌ها تاثيرگذار نخواهند بود.

فلاحيان حضورش در جمع مردم بيرجند را دعوت مردم و حاميان انتخاباتی خود دانست و عنوان کرد: خراسان جنوبی منابع سرشار انسانی و خدادادی دارد و اگر به توسعه صنايع تبديلی منطقه‌ای و کشاورزی اندکی توجه شود می‌توانيم استانی خودکفا داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016