چهارشنبه 2 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشت نفر در شيراز اعدام شدند

خبرگزاری فارس: هشت نفر از قاچاقچيان عمده مواد مخدر روز گذشته در زندان عادل‌آباد شيراز به دار مجازات آويخته شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شيراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، اين محکومان در دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه و پس از تأييد احکام صادره توسط دادستانی کل کشور و تنفيذ آن و صدور دستور اجرا، از سوی رئيس قوه قضائيه به مرحله اجرا درآمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون دادستان عمومی و انقلاب شيراز گفت: اين افراد که در سال‌های ۸۷ تا ۹۱ به دست دستگاه‌های مأمور در امر مبارزه با مواد مخدر از جمله کارکنان تلاشگر پليس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگير و تحويل دستگاه قضايی اين استان شده بودند مبادرت به تهيه، حمل و فروش مقادير عمده مواد مخدر سنتی و صنعتی از جمله کراک، هروئين، حشيش و ترياک کرده بودند.

قاضی سيدرضا موسوی تبار افزود: پس از تکميل تحقيقات توسط دادسرا با صدور کيفرخواست اين محکومان در دادگاه‌های انقلاب اسلامی اين استان محاکمه و برابر مقررات به اعدام محکوم شدند که پس از تاييد و تنفيذ احکام توسط مراجع قانونی و استيذان رئيس قوه قضائيه احکام صادره که توسط محاکم انقلاب اسلامی شيراز، نور آباد، ممسنی، داراب، آباده، بوانات و نی ريز صادر شده بود، درباره آنان به مرحله اجرا درآمد.

وی در مورد تاکيد بر عزم و اراده دستگاه قضايی استان فارس در برخورد قاطع با سوداگران مرگ گفت: سوداگران مرگ با اقدام خود زمينه انحراف و اعتياد بسياری از جوانان اين مرز و بوم و نابودی و متلاشی کردن کانون گرم بسياری خانواده‌ها را فراهم کرده بودند که امروز برابر قانون به سزای عمل خود رسيدند.

موسوی تبار خاطرنشان کرد: قاچاق مواد مخدر تجارت مرگ است و دستگاه قضايی برخورد سريع، قاطع و بدون اغماض با قاچاقچيان عمده، خرده‌فروشان و منقل‌داران را در دستور کار خود دارد و به دفعات مردم شاهد اين اراده بوده‌اند.

مقادير کشف شده از اين افراد از يک کيلوگرم تا ۷۷ کيلوگرم انواع مختلف مواد مخدر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016