یکشنبه 29 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام ۳ متهم قاچاق مواد مخدر در اراک

خبرگزاری هرانا - دادستان عمومی و انقلاب اراک خبر از اعدام سه متهم به قاچاق مواد مخدر در اين شهر داد.

فرشيد محمد حسينی ‌طاهری امروز در گفت‌وگو با فارس مدعی شد: "اين قاچاقچيان به اتهام خريد و فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر و بر اساس رأی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک به دار مجازات آويخته شدند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: ‌‌ "اين متهمان به منظور تشديد مبارزه با سوداگران مرگ و تأمين سلامت و امنيت جامعه و در راستای اجرای احکام اسلامی صبح امروز اعدام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اراک با اشاره به اين‌که اين افراد به اتهام خريد و فروش و حمل مواد مخدر و نگهداری حدود پنج کيلوگرم هروئين و کراک و ماده صنعتی شيشه مجازات شدند، خاطرنشان کرد: اين افراد با هويت "الف ـ ب" متولد ۱۳۶۰ به اتهام خريد و نگهداری يک کيلو و ۳۷۰ گرم شيشه، "م ـ ص" متولد ۱۳۶۵ به اتهام نگهداری يک کيلو و ۵۰۰ گرم هروئين و همچنين "ع ـ ف" متولد ۱۳۴۴ به اتهام نگهداری يک کيلو و ۳۸۲ گرم کراک و ۴۵۰ گرم شيشه و نگهداری ۳۹۰ گرم هروئين متهم بودند که هر سه اين افراد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اراک به اعدام محکوم شدند.

به گفته وی، حکم اين افراد به تأييد دادستان کل کشور رسيده بود و سرانجام پس از انجام تمامی تشريفات قانونی در سحرگاه امروز به دار آويخته شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016