پنجشنبه 3 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار محمد خاتمی و همسرش از فرزندان موسوی و رهنورد

کلمه ـ محمد خاتمی و همسرش، از دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد، راهبران جنبش سبز که با گذشت دو سال همچنان در حصر خانگی به سر می برند، ديدارو دلجويی کردند.

به گزارش کلمه، رييس جمهور پيشين ايران در اين ديدار چند ساعته، پس از شنيدن گزارش حوادث هفته گذشته از زبان دختران موسوی و رهنورد، ضمن اظهار تأسف از برخوردهای صورت گرفته از آنان دلجويی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ابراز اميدواری کرد که هر چه زودتر اين نوع رفتارها متوقف و کارها با درايت و رعايت قانون و اخلاق در همه حال، انجام شود.

خاتمی حدود دو ماه پيش برای ديدن دختران موسوی به منزل يکی از آنها رفته بود. وی همچنين پس از آنکه ماموران دادستانی هفته پيش منزل زهرا و نرگس موسوی را بازرسی کرده و آنها را برای بازجويی با خود برده بودند با آنها تلفنی گفتگو و از آنان دلجويی کرده بود.

سيدمحمد خاتمی در اين ديدار با ابراز تاسف از ادامۀ حصر نخست وزير دوران جنگ و همسرش از صبر و پايداری دختران آنها و نيز خانواده هايشان تجليل و اظهار اميدواری کرد که اين حصر هر چه زودتر برداشته شده و امکان ارتباط آزاد آنها با خانواده و مردم برقرار شود.

در ادامه اين ديدار خاتمی با تحليل شرايط جاری کشور گفت ما می توانيم از ظلم ها و تهمت هايی که به ما روا داشتند بگذريم اما نگرانی از آينده ايران قابل چشم پوشی نيست. ما نگران ايرانيم.

رييس دولت اصلاحات با ابراز اميدواری برای آزادی زندانيان سياسی و پايان حصرها و حبس ها از دختران ميرحسين و رهنورد خواست که در صورت بوجود آمدن امکان ملاقات سلام وی را به آنان برسانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016