دوشنبه 30 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازجويی سه ساعته از دختر موسوی: بيانيه ها و اطلاع رسانی، محور اصلی بازجويی

کلمه - کوکب موسوی دختر ارشد، ميرحسين و رهنورد پس از احضار دوباره، صبح امروز با حضور به دادسرای مقدس اوين تحت بازجويی نيروهای امنيتی قرار گرفت.

به گزارش کلمه، در اين بازجويی سه ساعته که از ساعت ده صبح امروز آغاز شده بود، از کوکب موسوی خواسته شده که امضا دهد و مسئوليت بيانيه ها و مصاحبه های اخير خود را بپذيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازجويان که در اين جلسه ی بازجويی برخلاف زمان بازداشت، رفتاری مودبانه داشته اند درباره ی جزئيات مصاحبه ها و اخبار منتشر شده سوال کرده اند.

بازجوی پرونده به خانم موسوی گفته است ما حکم تفتيش منزل شما را هم مانند خواهرانتان داشته ايم و تاکيد کرده که در آينده نيز هر زمان با شما تماس گرفته شد بايد برای ادای توضيحات مراجعه کنيد.

بر اساس اين گزارش کوکب موسوی ديروز احضار شده بود که با حضور نيافتن بازجوی مربوطه، اين جلسه به امروز موکول شده بود.

دو شنبه ی هفته ی گذشته کلمه خبر داده بود که ماموران امنيتی در دو گروه جداگانه با حضور در منزل زهرا و نرگس موسوی به تفتيش و سپس بازداشت دو دختر نخست وزير دوران جنگ تحميلی پرداختند.

جزئيات اين بازداشت چند ساعته در گفت و گوهايی با دختران ميرحسين و رهنورد تشريح شد که به نظر می رسد همين بهانه ای برای احضارهای بعدی دختران ميرحسين موسوی شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016