پنجشنبه 3 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت دراويش در مقابل زندان اوين

مجذوبان نور - تعدادی از دراويش گنابادی که در حمايت از وکلای دراويش و ساير دراويش زندانی در روز سوم اسفند، در مقابل زندان اوين حضور يافته بودند، بازداشت و پس از چند ساعت آزاد شدند.

به گزارش مجذوبان نور؛ بيش از ۳۰۰ تن از دراويش گنابادی صبح امروز در مقابل زندان اوين، توسط نيروهای امنيتی و انتظامی بازداشت و پس از چند ساعت آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تعدادی از دراويش بازداشت شده، پس از انتقال به بازداشتگاه مورد ضرب و شتم و توهين قرار گرفتند و مامورين امنيتی خواستار امضا تعهدنامه توسط دراويش بودند که با مقاومت آنها در برابر امضا تعهدنامه، پس از چند ساعت آزاد شدند.

اين دراويش گنابادی در روزهای قبل اعلام کرده بودند که برای حمايت از وکلای دراويش و ساير دراويش زندانی که بيش از ۳۵ روز است در سلول‌های انفرادی و اعتصاب غذا به سر ميبرند، با ساک و وسايل خود در ساعت ۱۰ روز سوم اسفند، در جلوی زندان اوين حضور خواهند يافت و آماده هستند که مانند وکلا و ساير دراويش زندانی، دستگير و راهی زندان شوند.

اسامی تعدادی از دراويش بازداشت شده در مقابل زندان اوين:
بهزاد نوری کوچی
عطاءالله پورمند
کيوان کولی وند
حميد رحمانی
حسن مقدم
امين کرمی
علی اسدی
رضا فردوس مقدم
مسعود رضايی
محمد هاشمی
نجم الدين نوری
علی اشرف شادکام
پيمان امرايی
امير حاجی آبادی

لازم به ذکر است که پس از چند ساعت که از بازداشت و آزادی دراويش گنابادی ميگذرد، اما همچنان از سرنوشت تعدادی از بازداشت شدگان اطلاعی در دست نمی‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016