دوشنبه 14 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه برخورد با روزنامه نگاران؛ محمد جواد روح بازداشت شد

در ادامه برخوردهای امنیتی با فعالان مطبوعاتی، «محمدجواد روح»، از دبیران ماهنامه مهرنامه بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، محمد جواد روح ساعاتی قبل در منزل خود بازداشت شده است.از مجموعه نشریات آسمان، مهرنامه و تجربه پیش از این اکبر منتجبی و حسین یاغچی نیز بازداشت شده بودند که با وثیقه به طور موقت آزاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


موج بازداشت روزنامه نگاران از هفتم بهمن آغازشد و سپس با حمله به مطبوعات اصلاح طلب تداوم یافت که در اقدامی شبانه و کودتاگونه، به طور همزمان در هجوم به چهار روزنامه شرق، اعتماد، بهار و آرمان و هم چنین هفته نامه «آسمان» با ایجاد ارعاب و بازرسی و تفتیش این مطبوعات تعدادی از اعضای تحریریه را بازداشت کردند.

از مجموع روزنامه نگارانی که حدود یک ماه قبل بازداشت شدند، تا کنون مطهره شفیعی، علی دهقان، فاطمه ساغرچی، جواد دلیری، حسین یاغچی، کیوان مهرگان، امیلی امرایی، نرگس جودکی، ریحانه طباطبایی، اکبر منتجبی، پوریا عالمی، میلاد فدایی، سلیمان محمدی و پژمان موسوی اصل آزاد شده اند.

در حال حاضر نسرین تخیری (دبیر اجتماعی روزنامه اعتماد)، ساسان آقایی (دبیر گروه بین‌الملل روزنامه اعتماد)، صبا آذرپیک (خبرنگار سابق روزنامه اعتماد) احسان مازندرانی (خبرنگار روزنامه اعتماد) و محمد جواد روح (دبیر ماهنامه مهرنامه) در زندان به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016