جمعه 18 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلیکس: هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ایران به دنبال سلاح هسته‌یی است

مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه هیچ مدرک و سندی درباره اینکه تهران به دنبال سلاح اتمی است وجود ندارد گفت: روایت غرب از برنامه‌ی هسته‌یی ایران مبالغه‌آمیز است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه پرس‌تی‌وی، هانس بلیکس، مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به موضوع هسته‌یی ایران گفت: ایران تاکنون ان پی تی را نقض نکرده است و هیچ مدرک و سندی و جود ندارد که ایران سلاح اتمی تولید می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: انجام هیچ اقدامی علیه فعالیت‌های هسته‌یی ایران تنها با ظن یا اهدافی که وجود ندارد قابل توجیه نیست.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بارها در گزارش‌های خود اعلام کرده است که ایران هیچ انحرافی در برنامه هسته‌یی‌اش نداشته است و بارها جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده که هدف از دستیبابی به انرژی هسته‌یی برای اهداف صلح‌آمیز است، اما برخی از کشورهای غربی مدعی هستند که نگرانی‌های از برنامه‌ هسته‌یی ایران دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016