یکشنبه 20 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناظران انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت تعیین شدند

خبرگزاری فارس: پنج عضو هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در تهران انتخاب شده و با حکم رئیس هیئت نظارت مرکزی انتخابات، فعالیت‌ خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میاندوره‌ای مجلس نهم در استان تهران تعیین شدند.

بر اساس این گزارش، قاسم محمدتهرانی به عنوان رئیس هیئت نظارت انتخاب شده و فیروز اصلانی، صادقی مقدم، نصر اصفهانی و حجت‌الاسلام رسول جلیل زاده، اعضای این هیئت را تشکیل می‌دهند.

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات تهران با حکم رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات 92 نیز در آذر ماه امسال (۹۱) در اجرای ماده 2 قانون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات میان دوره‌ مجلس خبرگان رهبری تعیین و به وزارت کشور معرفی شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعضای این هیئت را آیت‌الله احمد جنتی (دبیر شورای نگهبان)، آیت‌الله محمد یزدی (عضو فقهای شورای نگهبان)، محمدرضا علیزاده (قائم‌مقام شورای نگهبان)، عباسعلی کدخدایی (سخنگوی شورای نگهبان)، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی (معاون اول قوه قضائیه)، محسن اسماعیلی (عضو حقوقدان شورای نگهبان) و محمدرضا میرشمسی تشکیل می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016