سه شنبه 29 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض شديد تهران به رياض در پی فوت شهروند ايرانی در رانندگی فاقد تعادل ديپلمات سعودی

مهر ـ در پی فوت شهروند ايرانی در يک سانحه رانندگی توسط ديپلمات سعودی ، مراتب اعتراض ايران به دولت عربستان سعودی ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درخصوص سانحه تصادف منجر به فوت يک شهروند ايرانی از سوی يک ديپلمات سعودی گفت: متاسفانه روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه يک ديپلمات سعودی حين رانندگی به دليل سرعت غير متعارف و عدم تعادل، در مسير شرق به غرب اتوبان ارتش با يک دستگاه پرايد تصادف نموده که منجر به فوت اين شهروند ايرانی گرديده است. وزارت امور خارجه بلافاصله پس از اطلاع موضوع را از مجاری ديپلماتيک و قضايی پيگيری نموده و برخورد لازم را در اين خصوص انجام داده است.

براين اساس مراتب اعتراض شديد جمهوری اسلامی ايران نسبت به وقوع اين حادثه که در اثر عدم رعايت قوانين داخلی جمهوری اسلامی ايران و تجاوز از سرعت مجاز و عدم تعادل راننده منجر به فوت يک هموطن گرديده است به سفارت آن کشور قويا ابلاغ شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016