پنجشنبه 8 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت بيشتر ارزها کاهش يافت

مهر ـ بررسی نرخ انواع ارز، امروز در مرکز مبادلات ارزی نشانگر اين است که قيمت بيشتر ارزها با کاهش روبرو شده است و تنها ريال قطر افزايش را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی قيمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی نشانگر اين است که امروز بيشتر ارزها کاهش قيمت را تجربه کرده‌اند که دليل اصلی آن می‌تواند تعطيلات نوروزی و کاهش تقاضا برای دريافت ارز از مرکز مبادلات ارزی باشد. اگرچه بازارهای دنيا کماکان به فعاليت خود ادامه می‌دهند و کار تجارت و واردات تعطيل نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس، قيمت دلار آمريکا با کاهش نسبت به روز گذشته، امروز ۲۴۵۹ تومان در مرکز مبادلات ارزی به فروش رسيد، همچنين پوند انگليس نيز ۳۷۲۱۶ ريال، فرانک سوئيس ۲۵۷۷۷ ريال، کرون سوئد ۳۷۶۶ ريال و روپيه هند ۴۵۲ ريال عرضه شد.

از سوی ديگر، درهم امارات متحده عربی امروز بدون تغيير نسبت به روز گذشته ۶۶۹۵ ريال و يکصد ين ژاپن هم بدون تغيير نسبت به روز گذشته به قيمت ۲۶۰۰۰ ريال عرضه شد.

قيمت لير ترکيه در مرکز مبادلات ارزی ۱۳۵۵۹ ريال، روبل روسيه ۷۹۱ ريال، يوان چين ۳۹۵۷ ريال و يورو نيز ۳۱۴۲۰ ريال عرضه شد که کاهش قيمت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنين ريال قطر با افزايش نسبت به روز گذشته مواجه شد و به ۶۷۵۶ ريال رسيد؛ همچنين يک هزار وون کره جنوبی نيز بدون تغيير نسبت به روز گذشته به قيمت ۲۲۰۰۰ ريال عرضه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016