شنبه 10 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: حماسه سياسی امسال سقوط امپراطوری آمريکا است

اهواز - خبرگزاری مهر: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بزرگترين حماسه سياسی امسال سقوط امپراطوری آمريکا و نمايان شدن چهره ظالم اين کشور برای تمام دنيا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتيپ بسيجی محمدرضا نقدی پيش از ظهر شنبه در کنگره بين المللی ره آورد سرزمين نور در شلمچه عنوان کرد: سرزمين های نور مقدس است زيرا بهترين جوانان اين کشور برای دفاع از خاک ايران جان خود را در کف دست قرار دادند و در مقابل دشمن ايستادگی کردند.

وی افزود: حضور در اين مناطق که يادآور دلاوری و شجاعت رزمندگان اسلام است بی شک برای هر فردی در اين موقع از سال يک نعمت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار نقدی عنوان کرد: از طرفی اين مناطق يادآورد ظلم و تجاوز استکبار به کشورهای مستقل است به همين دليل اينجا دادگاهی زنده برای رسيدگی به جنايت های قاتلان اصلی در جهان است.

وی در ادامه به جنايتهای آمريکا عليه ملت ايران اشاره کرد و گفت: اين کشور اکنون به خيال خام خود می تواند با چند گفتگو در عرصه ديپلماتيک، سرپوشی بر جنايتهای خود عليه ملت ايران قرار دهد ولی بی شک تکليف آمريکا روشن زيرا اين سرزمين های دفاع مقدس و راهی که شهدا رفته اند ثابت می کند که آمريکا دشمنی هميشگی برای ايران و اين کار آنها امروز نوعی قرآن بر سر نيزه قرار دادن است ولی ما ملت ما اين حربه ها را باور ندارد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: اوباما رئيس جمهور آمريکا که عنوان می کند می خواهد با ايران مذاکره کند و به عبارتی وعده تغيير را به ملتش داد در مدتی که بر مسند رياست جمهوری آمريکا نشسته اند کدام سياست خصمانه آمريکا در دنيا را تغيير داده است؟

سردار نقدی، رئيس جمهور فعلی آمريکا را منافق ترين رئيس جمهور تاريخ اين کشور دانست و گفت: اوباما از طرفی برای ايران برای حل مسئله هسته ای کشورمان نامه می نويسند ولی وقتی ترکيه و برزيل چند سال قبل در توافقی برای حل مسئله هسته ای ايران، پيش قدم شدند و قراردادی منعقد شد رئيس جمهور آمريکا بسيار منافقانه عمل کرد و بر خلاف وعده هايش رفتار کرد.

وی اوباما را رئيس جمهوری عنوان کرد که جز خيانت در حق ملت ايران کاری نکرد و گفت: وی در پيام نوروزی خود سلامش را با صورت فارسی و با «درود» آغاز می کند ولی در عمل به صورت عبری و با زبان اسرائيل رفتار می کند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه امروز استکبار ضعف و ناتوانی خود در برابر اراده ملت ايران را عرصه هنر کشانده است، تاکيد کرد: در حالی که غربی ها ادعا دارند جايزه اسکار يک جايزه صرفا هنری است ولی همه در مراسم اخير اسکار متوجه شده اند که اين جايزه کاملا سياسی و بی مايه است و زير نظر کاخ سفيد اداره می شود زيرا به فيلمی بی ارزش هديه می شود.

سردار نقدی با تاکيد بر اينکه اگر ما ميلياردها تومان خرج می کرديم قادر نبوديم ماهيت اصلی و سياسی جايزه اسکار را برای مردم دنيا نشان دهيم، عنوان کرد: کاری که ميشل اوباما کرد و اسم فيلم برنده جايزه اسکار را از کاخ سفيد قرائت کرد به خوبی ماهيت سياسی بودن اين جايزه را برای مردم دنيا نشان داد و به عبارتی کاخ سفيد با اين کار خود به صورت ناخواسته به ما خدمت کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال حماسه سياسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بی شک بزرگترين حماسه سياسی امسال سقوط امپراطوری آمريکا و نشان دادن چهره ظالم اين کشور به همه دنيا خواهد بود.

در کنگره سرزمين نور که دهمين سال برگزاری آن را تجربه می کنيم، قرار است يک حرکت نمادين صورت گرفت و آن اهدای جايزه «باروت خيس» به همسر اوباما به دليل پرده برداری از سياسی بودن سينمای هاليوود و جايزه اسکاری که فيلم سياسی «آرگو» است.

بيش از ۲۶۰ نفر از نمايندگان ۳۰ کشور جهان در اختتاميه کنگره سرزمين نور در شلمچه شرکت کردند تا شاهد اهدای اين جايزه بين المللی به همسر اوباما باشند. از خبرنگاران داخلی و خارجی هم دعوت شده است تا اين مراسم را پوشش خبری دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016