شنبه 17 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری‌فرد: شاید آقایان مشایی را نایب امام زمان می‌دانند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تكرار شعار "زنده باد بهار" از سوی رییس‌جمهور و انتصاب آن از سوی برخی ناظران به شعار انتخاباتی مشایی گفت: مشایی و احمدی‌نژاد منظور از این شعار را امام زمان (عج) عنوان كرده‌اند كه با این اوصاف باید گفت احتمالا احمدی‌نژاد نظرش بر این است که مشایی نایب امام زمان است.

حسن غفوری فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن اظهارات فوق افزود: رئیس جمهور گفت منظور من از بهار "امام زمان (عج)" است اگر هم این مساله صحت داشته باشد باید در مورد امام زمان (عج) از عناوینی که در تاریخ چند صد ساله شیعه است، استفاده کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: استفاده از تعابیری که در تاریخ شیعه وجود نداشته نوعی بدعت حساب می‌شود و می‌تواند منشا بسیاری از مشکلات گردد. به گونه‌ای که دیدیم بسیاری از مراجع نیز نسبت به این مساله عکس العمل شدیدی نشان داده‌اند.

غفوری فرد در خصوص به کارگیری لفظ بهار برای مشایی توسط رئیس جمهور عنوان کرد: به نظر می‌رسد آقایان مشایی را نایب امام زمان می‌دانند شاید احمدی‌نژادهم با نامه‌هایی كه برای مشایی می‌نویسد و تمجیدهایی كه از وی می‌كند نظرش بر این باشد كه مشایی نایب امام زمان است که باید این موضوع را از خود وی پرسید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016