جمعه 23 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو شورای نگهبان: بوی انحراف از کسی احساس کنیم او را رد صلاحیت خواهیم کرد

آیت الله مومن با تاکید بر اینکه نظارت در شورای نگهبان بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و صلاحیت کاندیداها بسیار با دقت انجام می‌شود، گفت: اگر بوی انحراف از کسی احساس کنیم، شبهه‌ای نداشته باشید که او را رد صلاحیت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، آیت‌الله محمد مومن عضو فقهای شورای نگهبان در دیدار با دبیرکل و برخی اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه تعدد کاندیداهای صلاحیت‌دار قطعا آرای مردم متدین را هم متشتت می‌کند ، گفت : نیروهای معتقد و وفادار به انقلاب اسلامی می‌توانند در سایه روحانیت به اجماع برسند و در این راه آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی دو نفری هستند که می‌توانند کمک کنند.

وی خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: الحمدالله شما آقایان تشخیص دارید که باید در جهت همدلی و هماهنگی در بین نیروهای اصیل انقلابی و معتقد به نظام و ولایت گام بردارید و این مساله مورد خوشحالی و نشان از سلامت شما آقایان و اهل تشخیص درست بودن است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این عضو شورای نگهبان در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه نظارت در شورای نگهبان بر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری و صلاحیت کاندیداها بسیار با دقت انجام می‌شود، افزود: اگر بوی انحراف از کسی احساس کنیم، شبهه‌ای نداشته باشید که او را رد صلاحیت خواهیم کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به لطف خداوند متعال جمع شورای نگهبان توجه خوبی دارند که هرجا بوی خلاف بیاید و صلاحیت احراز نشود، صلاحیت را تایید نمی‌کنند. همه کسانی که نگرانی دارند خوب است بدانند که ما نه با کسی دعوا داریم و نه به کسی باج می‌دهیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016