یکشنبه 15 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش وزیر دفاع به عملیات نظامی اسرائیل: ماجراجویی های رژیم صهیونیستی، عمر این رژیم جعلی را کوتاه تر می کند

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار « احمد وحیدی» که به همراه هیات دولت در یکصدو بیست و پنجمین سفر استانی به آذربایجان غربی سفر کرده است، در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت این مطلب را بیان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وحیدی با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه، افزود: حمله رژیم صهیونیستی به این کشور که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت، پرده از ارتباط تروریست های مزدور و حامیانشان با رژیم اشغالگر قدس برداشت.

وی با بیان این که اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی می تواند امنیت کل منطقه را به مخاطره بیندازد، گفت: این حرکات مذبوحانه نشان اقتدار نیست بلکه استیصال و سردرگمی این رژیم را در قبال تحولات منطقه نشان می دهد.

وحیدی، سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران را درستی و همکاری با کشورهای همسایه دانست و افزود: با توجه به همجواری شهرستان پلدشت با جمهوری آذربایجان، این شهرستان می تواند نقش مؤثری در تعاملات فرامرزی داشته باشد.

وی تصریح کرد: دست های آشکار و پنهانی در تلاش هستند روابط میان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان را مخدوش کنند، ولی ما به دلیل پیوندهای مستحکم و اشتراکات فراوان اجازه مداخله و مخدوش شدن روابط کشورمان با کشورهای همسایه را نخواهیم داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: همه مسوولان کشور با بومی سازی این شعار راهبردی می توانند نقش فعالی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی ایفاء کنند.

وحیدی ابراز امیدواری کرد که با حضور حماسی و شکوهمند ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، یکی از بزرگترین حماسه های سیاسی تاریخ کشورمان رقم بخورد.

وی با تجلیل از مردم فهیم و سلحشور شهرستان پلدشت، خدمات و تلاش مسوولان را برای آبادانی و توسعه این منطقه ستود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016