سه شنبه 17 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خونريزی معده سعيد عابدينی در انفرادی ۲۴۰ زندان اوين

کلمه ـ سعيد عابدينی روز دوشنبه از بند٢۴٠ انفرادی به بيمارستان مدرس تهران منتقل و پس از درمان سرپايی به زندان اوين بازگردانده شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، سعيد عابدينی که يکی از ده زندانی سياسی در انفرادی است جهت درمان ناراحتی و خونريزی معده به بيمارستان اعزام و پس از ويزيت پزشک به سلول انفرادی بازگردانده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکشنبه ی گذشته کلمه خبر داد که پس از آنکه مقامات زندان خواسته غير قانونی عزل سعيد مدنی وکيل بند منتخب زندانيان را مطرح کردند، بند امنيتی ۳۵۰ زندان اوين شاهد يک سلسله اقدامات اعتراضی بود که نهايتا با مداخله گارد ويژه زندان ده تن از زندانيان به نام‌های سعيد مدنی، عبدالله مومنی، ابوالفضل عابدينی نصر، سيامک قادری، اميرخسرو دليرثانی، محمدحسن يوسف‌پورسيفی، سعيد عابدينی، کامران ايازی، محمد ابراهيمی و پوريا ابراهيمی به انفرادی منتقل و ممنوع الملاقات شدند.

اين زندانيان برخلاف وعده ی مسئولان که ظرف ۴۸ ساعت به بند عمومی بازخواهند گشت همچنان در انفرادی به سر می برند و در اين مدت سيدمحمد ابراهيمی که در سلول انفرادی دچار خون ريزی ريه شده و پس از انتقال به بهداری زندان به همراه کپسول اکسيژن به سلول بازگردانده شد.

عبدالله مومنی هم در روزهای اخير با شدت گرفتن مشکلات دندان و لثه رو به رو شده اما در خصوص درمان وی اقدامی صورت نگرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016