شنبه 21 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیغام آیات‌ عظام سیستانی و وحیدخراسانی به هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری

همزمان با افزایش درخواست های عمومی برای کاندیداتوری علی اکبر هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از مراجع قم و آیات عظام تقلید در پیام های جداگانه خواستار حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دوره از انتخابات شدند.

به گزارش ایلنا، آیت الله سیستانی در دیدار با محمد هاشمی و آیت الله حسین وحید خراسانی در دیدار با علی مطهری در پیام هایی جداگانه بر لزوم حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید کردند.

گفته می شود آیت الله سیستانی حضور هاشمی رفسنجانی را امری واجب دانسته است و آیت الله وحید خراسانی از آیت الله هاشمی خواسته است ایثار کند و وارد صحنه مبارزه انتخاباتی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یاسر هاشمی رفسنجانی در گفتگو با ایلنا این خبر را تایید کرد و گفت که جزییات این پیام ها به زودی ارائه خواهد شد.

آیت الله سیستانی در این دیدار کوتاه با برادر هاشمی رفسنجانی از او می خواهد تا پیغام ایشان را به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برساند که اکنون زمان حضور ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ایران برای رونق امور مسلمین است. در این دیدار آیت الله سیستانی حضور هاشمی رفسنجانی را مثبت و به نفع مردم و نظام دانسته اند.

از سوی دیگر آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید در قم که پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم کمتر به مسایل سیاسی ورد پیدا کرده، دیداری با علی مطهری داشته است.

به گزارش «انتخاب» ؛ این دیدار که به درخواست علی مطهری انجام شده به منظور مشورت با آیت الله وحید خراسانی درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بوده است.

علی مطهری در این دیدار بر لزوم حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش رو تاکید می کند و آیت الله وحید خراسانی نیز حضور هاشمی در انتخابات را اتفاقی مثبت برای کشور ، نظام و مردم می خوانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016