دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حمايت از اکبر هاشمی رفسنجانی

• اصلاح‌طلبان با حضور موثر در عرصه انتخابات زمينه مشارکت مردم را فراهم کنند
• شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اين حرکت مبارک را نقطه عطفی در آغاز اصلاحات سازنده در ايران می‌داند که می‌تواند موجب بازيابی اعتماد عمومی، ايجاد همدلی و اتحاد بين همه دلسوزان، صاحب نظران و متخصصان و کاهش فقر و شکاف عميق اقتصادی موجود بين دهک‌های جامعه گردد

ايلنا ـ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه شب گذشته خود با صدور اطلاعيه‌ای ضمن تشکر از اعلام کانديداتوری آيت الله هاشمی رفسنجانی در يازدهمين انتخابات رياست جمهوری پيرامون نحوه حضور ساير نامزدهای اصلاح طلب در راستای حمايت از آيت الله هاشمی بحث و تبادل نظر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، شب گذشته جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور اکثريت احزاب عضو برگزار شد. در اين جلسه در خصوص مسائل مربوط به وضعيت ثبت نام و نتايج صلاحيت های کانديداهای اصلاح طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تبادل نظر شد.

همچنين در اين جلسه در مورد کانديداتوری آيت الله هاشمی رفسنجانی و نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری در راستای حمايت از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بحث ها و پيشنهاداتی مطرح شد که در نهايت موجب انتشار اطلاعيه ای شد.

متن اطلاعيه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به شرح ذيل است:

اطلاعيه شورای هماهنگی در مورد کانديداتوری آيت الله هاشمی در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری

مديريت موفق حضرت آلله هاشمی رفسنجانی در شرايط بحرانی، همراهی هميشگی انقلاب، امام، رهبری و مردم شريف ايران و اعتماد وثوق علما و صاحب نظران به ايشان عامل اصلی دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همسو با حضرت حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی برای سکانداری کشتی مديريت نابسامان کنونی جامعه بود.

پذيرش اين مسئوليت خطير در شرايطی که بحران‌های موجود موجبات تهديد منافع ملی و موجوديت کشور را فراهم آورد، فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی ايران است.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن تشکر از کانديداتوری آيت الله هاشمی در يازدهمين دوره انتخابات جمهوری اسلامی ايران اين حرکت مبارک را نقطه عطفی در آغاز اصلاحات سازنده در ايران می داند که می تواند موجب بازيابی اعتماد عمومی، ايجاد همدلی و اتحاد بين همه دلسوزان، صاحب نظران و متخصصان و کاهش فقر و شکاف عميق اقتصادی موجود بين دهک‌های جامعه گردد.

اين شورا ضمن حمايت از کانديداتوری حضرت آيت الله هاشمی رفسنجانی از همه اصلاح طلبان کشور دعوت می‌نمايد در پاسخ به پذيرش مسئوليت ايشان با تلاش و حضور موثر خود در عرصه انتخابات موجبات مشارکت و حضور گسترده موثر مردم شريف ايران را فراهم آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016