پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برگزاری جلسه انتخاباتی وزرات اطلاعات و مسئولان قضایی هر استان: اصلاح طلبان براندازند؛ فیس بوک را در کنترل کامل داریم

امروز : براساس گزارش منابع خبری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، ماموران وزارت اطلاعات در استان های کشور با مسئولین رده بالای قضایی و دادگاه های انقلاب هر استان جلساتی پیرامون نحوه عملکرد در مدت یک ماهه تبلیغات انتخاباتی و پس از آن برگزار کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر طبق این گزارش در این جلسات اصلاح طلبان به عنوان برانداز معرفی شده و به خصوص نسبت به فعالیت افراد همسو با سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت هشدار داده و دستور ویژه ی برخورد با هرگونه فعالیت و سازماندهی توسط این نیروها داده شده است.

مسئولان وزرات اطلاعات در این جلسات مدعی شده اند که ابزار جدیدی در اختیار دارند که می تواند فیس بوک و شبکه های اجتماعی را زیر نظر بگیرد و افراد مورد نظر خود را شناسایی کنند.

برپایه این خبر دستگیری های اخیر اصلاح طلبان سرشناس در استان های مختلف از جمله جمیله کریمی و عبدالحمید معافیان در شیراز براساس این دستورالعمل بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016