چهارشنبه 1 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مناظره تلویزیونی کانديداهای انتخابات رياست جمهوری منتفی شد

ايرنا ـ با اعلام هشت نامزد نهایی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، انجام مناظره های دو نفره تلویزیونی منتفی شد و نامزدها هر كدام باید به تنهایی از برنامه ها و وعده های انتخاباتی خود سخن بگویند.

به گزارش ایرنا، زمزمه برگزار شدن مناظره های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری همچون دوره گذشته، از زمستان سال گذشته و با تشكیل ستاد انتخابات در صدا و سیما قوت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از آن زمان، مسوولان این رسانه در گفت و گو با خبرنگاران، انجام شدن این مناظره ها را به اعلام نظر نهایی كمیسیون تبلیغات انتخابات موكول كردند كه طبق قانون تصمیم گیرنده نهایی در زمینه نحوه حضور نامزدها در صدا و سیما برای اعلام برنامه های خود به مردم است.

با آغاز سال جدید و جدی شدن نامزدی چهره های متعدد سیاسی و اقتصادی، مسوولان صدا و سیما و بویژه سیدعزت الله ضرغامی رییس این سازمان رویكرد تازه ای اتخاذ كردند و اعلام كردند كه انجام مناظره ها به تعداد نامزدها بستگی دارد و تنها در صورتی این مناظره ها برگزار می شود كه تعداد نامزدها از پنج نفر بیشتر نشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016